UPDATE: Oude Sinterklaas DVDS zijn er weer !!!

  • sintcentrale@gmail.com

    Beste Sintfans,

    We gaan weer van start voor het 2011 seizoen !!!

    Ik heb een grote collectie oud materiaal van Sinterklaas programma's en oude TV-intochten vanaf 1977.

    Kent u ze nog? Sinterklaas Adrie van Oorschot met zijn trouwe hoofdpiet (Piet Römer) en later opgevolgd door hoofdpiet Frits Lambrechts en Erik Vogel. Oude tijden herleven!

    Dit alles natuurlijk gepresenteerd door Aart Staartjes (Mijnheer Aart).

    Een MUST voor iedere Sinterklaasliefhebber !!!

    LET OP: het zijn GEEN officiële dvd's. Deze dvd's zijn namelijk nooit officiëel uitgebracht.

    Het betreft videobanden die overgezet zijn op dvd, -> echter kwalitatief zijn ze niet verkeerd!

    Op enkele dvd’s staan 2 intochten (1983-1984 / 1986-1987).

    Sinterklaasfeest in de Krakeling 1981 en Intocht 1982 staan eveneens op 1 dvd.

    Van alle overige jaren staat 1 intocht op 1 dvd.

    Mijn collectie is als volgt:

    I NTOCH TEN:

    1977 - in Muiden (met: Adrie van Oorschot, Piet Römer e.v.a. Presentatie: Wieteke van Dort)

    1978 - in Medemblik (met: Adrie van Oorschot, Piet Römer e.v.a. Presentatie: Wieteke van Dort)

    1979 - in Rotterdam (met: Adrie van Oorschot, Piet Römer en John Kraaykamp jr. Presentatie: Wieteke v. Dort)

    1980 - in Veere (met: Adrie van Oorschot, Piet Römer e.v.a. Presentatie: Wieteke van Dort)

    1981 - in Hindeloopen (met: Adrie van Oorschot, Piet Romer)

    1982 - in Marken (met: Adrie van Oorschot, Piet Römer, Michiel Kerbosch)

    1983 - in Hoorn (met: Adrie van Oorschot, Piet Römer, Michiel Kerbosch)

    1984 - in Terschelling (met: Adrie van Oorschot, Frits Lambrechts, Michiel Kerbosch)

    1985 - in Heusden (met: Adrie van Oorschot, Frits Lambrechts, Michiel Kerbosch)

    1986 - in Zutphen (met: Bram v/d Vlugt, Frits Lambrechts, Michiel Kerbosch)

    1987 - in Schoonhoven (met: Bram v/d Vlugt, Frits Lambrechts, Michiel Kerbosch)

    1988 - in Zierikzee (met: Bram v/d Vlugt, Frits Lambrechts, Michiel Kerbosch)

    1989 - in Gorinchem (met: Bram v/d Vlugt, Frits Lambrechts, Michiel Kerbosch)

    1990 - in Elburg (met: Bram v/d Vlugt, Frits Lambrechts, Michiel Kerbosch)

    1991 - in Hindeloopen (met: Bram v/d Vlugt, Frits Lambrechts, Michiel Kerbosch)

    1992 - in Dordrecht (met: Bram v/d Vlugt, Frits Lambrechts, Michiel Kerbosch)

    1993 - in Ravenstein (met: Bram v/d Vlugt, Frits Lambrechts, Michiel Kerbosch)

    1994 - in Monnickendam (met: Bram v/d Vlugt, Erik Vogel, Michiel Kerbosch)

    1995 - in Doesburg (met: Bram v/d Vlugt, Erik Vogel, Michiel Kerbosch)

    1996 - in Harlingen (met: Bram v/d Vlugt, Erik Vogel, Michiel Kerbosch)

    1997 - in Enkhuizen (met: Bram v/d Vlugt, Erik Vogel, Michiel Kerbosch)

    1998 - in Wijk bij Duurstede (met: Bram v/d Vlugt, Erik van Muiswinkel, Michiel Kerbosch)

    1999 - in Hattem (met: Bram v/d Vlugt, Erik van Muiswinkel, Michiel Kerbosch)

    2000 - in Woudrichem (met: Bram v/d Vlugt, Erik van Muiswin kel, Michiel Kerbosch)

    2001 - in Maastricht (met: Bram v/d Vlugt, Erik van Muiswinkel, Michiel Kerbosch)

    2002 - in Zaltbommel (met: Bram v/d Vlugt, Erik van Muiswinkel, Michiel Kerbosch)

    2003 - in Zwolle (met: Bram v/d Vlugt, Erik van Muiswinkel, Michiel Kerbosch)

    2004 - in Alkmaar (met: Bram v/d Vlugt, Erik van Muiswinkel, Michiel Kerbosch)

    2005 - in Sneek (met: Bram v/d Vlugt, Erik van Muiswinkel, Michiel Kerbosch)

    2006 - in Middelburg (met: Bram v/d Vlugt, Erik van Muiswinkel e.v.a.)

    2007 - in Kampen (met: Bram v/d Vlugt, Erik van Muiswinkel e.v.a.)

    2008 - in Almere (met: Bram v/d Vlugt, Erik van Muiswinkel, Peter Lusse e.v.a.)

    2009 - in Schiedam (met: Bram v/d Vlugt, Erik van Muiswinkel e.v.a.)

    2009 - in Antwerpen (Belgie) (met: Jan Decleir, Bart Peeters e.v.a.)

    2010 - in Harderwijk (met: Bram v/d Vlugt, Erik van Muiswinkel e.v.a.)

    ——–

    1970 - De Witte Piet (Musical) met Adrie van Oorschot, Piet Römer, Frank Sanders, John Kuipers e.v.a.

    ——–

    1972 - Het zwarte jaar van Zwart e Piet (Musical) met Adrie v. Oorschot, Piet Römer, Annabel Marsman, Mies Bouman e.v.a.

    ——–

    1977 - Sinterklaas is jarig (Musical) met Adrie van Oorschot, Piet Römer, Wieteke van Dort e.v.a.

    ——–

    1978 - Mikke Makke Marsepein met Adrie van Oorschot, Piet Römer, Wieteke van Dort, Hans Otjes e.v.a.

    BONUS: Exclusief interview met Adrie van Oorschot

    ——–

    1979 - Het boek van Jaap (Film) met Adrie van Oorschot, Piet Römer, Wieteke van Dort, Henk v Montfoort e.v.a.

    ——–

    1981 - Sinterklaasfeest in de Krakeling (Sinterklaasshow met: Adrie van Oorschot, Burny Bos, Aart Staartjes, Michiel Kerbosch e.v.a.)

    ——–

    1983 - De droom van Sinterklaas (Film) met Adrie van Oorschot, Piet Römer, Michiel Kerbosch e.v.a.

    ——–

    2DVD : Sinterklaas TV-Serie: “Pittige Pepernoten” (Uitgezonden door Telekids) Pittige pepernoten is een Nederlandse kind erserie die werd uitgezonden in 1997, op tv-zender RTL4.

    Het was een onderdeel v an jeugdblok Telekids.

    De serie zou als voorloper op Jeugdsoap “De Club van Sinterklaas” kunnen worden beschouwd.

    ——–

    De 1e Club van Sinterklaas (Wegwijs' Paëlla Palacio!) uit 1999.

    Deze club van Sinterklaas is eigenlijk de allereerste. Wegwijspiet zet samen met Chefpiet een Paëlla restaurantje op. Een spannend maar ook komisch verhaal met in de hoofdrollen; Wegwijspiet, Chefpiet, Rosita én natuurlijk SINTERKLAAS! Deze club van Sinterklaas staat op 2 dvd's (incl.

    beelden achter de schermen)

    Deze dvd is nooit officieël uitgebracht!

    ——–

    Sint en Piet bij Telekids (uitgezonden op 6 december 1997)

    ——–

    Villa Fabriek (1997) / Late Night met Peter Jan Rens (1997)

    ——–

    Fox Kids Planet (1998)

    ——–

    Hallo, met Sinterklaas / Koek eloere (beide uit 1998)

    ——–

    De witte piet (TV serie Teleac) / Feestje van Sinterklaas 1999

    ——–

    Koekeloere (1996) / Telekids 2050 (oude Wegwijspiet)

    ——–

    Sinterklaasfeest bij de Jostiband (1996) / Feestje voor Sinterklaas met Bart Bosch (1997)

    ——–

    Sinterklaas in Sesamstraat: DVD 1

    1991 t/m 1994

    Sinterklaas in Sesamstraat: DVD 2

    1996, 1997, 1998

    Sinterklaas in Sesamstraat: DVD 3

    1999 t/m 2001

    ——–

    Sinterklaas in Sesamstraat (2009) - 1 DVD

    ——–

    Het feest van Sinterklaas 2000

    Het feest van Sinterklaas 2001

    Het feest van Sinterklaas 2002

    Het feest van Sinterklaas 2004

    Het feest van Sinterklaas 2005

    Het feest van Sinterklaas 2006

    Het feest van Sinterklaas 2007

    Het feest van Sinterklaas 2008

    Het feest van Sinterklaas 2009

    ——–

    Het feest van de Club van Sinterklaas 2009 (1 DVD) RTL 4 met o.a. Bram v/d Vlugt, Nick en Simon e.v.a.

    ——–

    Het Sinterklaas journaal jaaroverzicht 2001 (1 dvd) met o.a. Dieuwertje Blok en Aart Staartjes

    Het Sinterklaas journaal jaar overzicht 2002 (1 dvd) met o.a. Dieuwertje Blok

    Het Sinterklaas journaal 2005 (3 dvd's) met o.a. Dieuwertje Blok en Rik Hoogendoorn

    Het Sinterklaas journaal 2006 (3 dvd's) met o.a. Dieuwertje Blok en Jeroen Kramer

    Het Sinterklaas journaal 2007 (3 dvd's) met o.a. Dieuwertje Blok en Jeroen Kramer

    Het Sinterklaas journaal 2008 (3 dvd's) met o.a. Dieuwertje Blok en Jeroen Kramer Het Sinterklaas journaal 2009 (3 dvd's) met o.a. Dieuwertje Blok en Jeroen Kramer Het Sinterklaas journaal 2009 JAAROVERZICHT! (1 dvd) met o.a. Dieuwertje Blok en Jeroen Kramer

    ——–

    I love Sinterklaas en Sint erklaas in Sesamstraat, beide uit 2002 (1 dvd)

    ——–

    Stuif es Sint met Jochem van Gelder en Recht zo die gaat, beide uit 2005 (1 dvd)

    ——–

    Pepernoten voor Sinterklaas / Superswingstar / Cenakel Amersfoort , allen uit 2004 (1 dvd) Deze shows werden gepresenteerd door Carlo Boszhard, Irene Moors, Jochem van Gelder en Aart Staartjes.

    ——–

    SNN TV 2001 (Sint's Nieuws Netwerk) uitgezonden door Kindernet

    ——–

    De Club van Sinterklaas in Concert (2007)

    ——–

    De Jostiband pakt uit (2008)

    ——–

    Mooi! Weer de Sint! (2007) met o.a. Paul de Leeuw, Cor Bakker, Adje en natuurlijk de Sint en zijn Pieten

    Mooi! Weer de Sint! (2008) met o.a. Paul de Leeuw, Cor Bakker, Adje en natuurlijk de Sint en zijn Pieten

    ——–

    Lieve Paul & Sint (2009) met o.a. Paul de Leeuw, Cor Bakker, Adje en natuurlijk Sint en Piet

    ——–

    Ik hou van Holland (2009) Sinterklaas Special met o.a. Linda de Mol, Bram v/d Vlugt, Jeroen van Koningsbrugge e.v.a.

    ——–

  • maurice_emmers@hotmail.com

    Hallo,

    Ik ben geintresserd in een aantal dvd's

  • Minyahilwen@hotmail.com

    Hallo,

    Ik zoek al een paar jaar naar de film Pepernoten voor Sinterklaas (van Telekids) Ik zie nu dat deze in de lijst staat.

    Is het mogelijk om deze film te kunnen krijgen?

  • Marjolein

    Hallo, Ik ben geinteresseerd in de dvd van Sinterklaas in Sesamstraat 1996. Kun jij me daaraan helpen en zo ja, wat zijn de kosten? Ik hoor graag van je.

    Met vriendelijke groet,

    Marjolein

  • Bas

    Hallo, Ik zou graag voor mijn verzameling een aantal oude intochten op dvd willen hebben. Zijn deze nog beschikbaar?

    Met vriendelijke groet, Bas

  • Serre

    Kan ik de intochten van 2002 en 2003 kopen? Ik wil ze graag hebben nu ze op youtube geblokkerd zijn. Heeft extreem veel nostalgische waarde voor me. Geld is geen issue. Vriendelijke groet.

  • Sinterklaas TV-nostalgie

    Hallo, ik kom graag met u in contact. Voor ons YouTube kanaal hebben we interesse in uw content. Zou u ons kunnen mailen op: info@sinterklaastvnostalgie.nl

    Alvast bedankt!