Iets anders in het schoentje??

  • Julia

    Beste Allemaal,

    Ik werk op een kinderdagverblijf en dit jaar willen we iets anders in de schoenen doen dan gewoon snoep. Per kind mag het alleen 0,50 euro cent kosten…. dus moeten we heeeeel creatief zijn met ideen - kan iemand helpen????

    Alvast bedankt.

  • knutselpiet

    Hoi julia!! ik denk dat jullie al het geld gewoon bij elkaar doen en iets leuks gaat kopen voor in het kinderdagverblijf!! dat zullen zekr de kinderen ook wel leuk vinden ofnie als dit niet goed is zeg je het maar ff dan bedenk ik wel wat nieuws!!

  • Jessica

    Hoi Julia!

    Bij winkels als Kruitvat, Zeeman en de Wibra hebben ze vaak kleine cadeautjes voor heel weinig.Wel ruim van te voren even naar binnen lopen. Zelf koop ik soms al een half jaar van te voren in. Succes

    Jessica

  • Julia

    Hallo Knutselpiet,

    Bedankt voor je tip… maar helaas je idee vonden ze maar niets op het werk! Elk kind moet iets krijgen om mee te nemen - zowel de babies van 3 maanden als de BSOérs van 12 jaar! De plan is dit jaar toch nog snoep te geven en volgend jaar ruim optijd iets bedenken. Dus… je had belfood dat je iets niuews zou bedenken…. we hebben een jaar de tijd… ik hoor het heel graag want ik vind snoep voor mijn babies geen goed plan van de baas!

    Groetjes,

    Julia.

    Ps Jessica - zelfs de kadootjes bij kruidvat enz vallen buiten het budget maar bedankt voor je hulp