tv noord holand

• magic piet pedro

ik zag vandaag op tv noord holand

dat er een groep is op gezet die wil dat sinterklaas word op geheven want hu vinden dat zwarte piet niet welkom is

ik vind het een hele grote schande dat dit word gedaan het is gewoon een groot feest voor kinderen zelf de euro comisie gaat hier ook over praten of zwarte piet verboden kan worden

de groep heet dec zonder sinterklaas

waar gat dat heen tegen wordig wie heeft dit ook gezien op tv noord holand ????????

magic piet pedro

• treurpiet

ik wil 1ding zeggen DIT MOETEN ZE NIET DOEN!!!!!!! Je ziet de kinderen toch altijd vrolijk kijken als sinterklaas weer met zijn pieten verschijnt!!!!! ik hoop voor hun dat dit niet doorgaat anders moeten we wat hardere maatregelen treffen ofnie soms!!!!! groetjes van de treurpiet die nu wat treurt :'(

• maic piet pedro

sinterklaas word zo kapot gemaakt het is nu te erg voor woorden

net als ook zo iets de nieuws lezer van tv noord holand zegt om 6 uur in de avond bestaat sinterklaas wel of niet terwijl veel kinderen zitten te kijken ik vond dat al zo erg maar toen ik het hoorde dat zwarte piet straks nmeschien niet meer welkom is in nedrland schoot toch echt in de verkeerde keel gat ik zit te denken om hand tekeninhgen tegaan op halen om te zegen dat ze dit feest niet mogen kapot maken

groetjes magic piet pedrotreurpiet schreef:

>

> ik wil 1ding zeggen DIT MOETEN ZE NIET DOEN!!!!!!! Je ziet de

> kinderen toch altijd vrolijk kijken als sinterklaas weer met

> zijn pieten verschijnt!!!!! ik hoop voor hun dat dit niet

> doorgaat anders moeten we wat hardere maatregelen treffen

> ofnie soms!!!!! groetjes van de treurpiet die nu wat treurt :'(

• maic piet pedro

kijk ook even op wildgeraas daar staat er meer over op

• treurpiet

als jij handtekeningen gaat ophalen ga ik zekrs te weten mee doen en dan vraag ik nog wat andere mensen die dat ook wel willen doen!! groetjes

• el

Wat ik nu lees is toch te gek voor woorden sinterklaas hoort er toch gewoon bij ik kan me een decembermaand zonder sinterklaas niet voor stellen .

idioot dat er zelfs overnagedacht wordt om sinterklaas op te heffen het is toch een feest voor de kids en de pieten horen er gewoon bij

• magic piet

ze moeten ook van sinterklaas en zijn pieten af blijven

ik vind het heel erg als ze zo iets kapot maken niet noormaal meer he

groeten magic piet el schreef:

>

> Wat ik nu lees is toch te gek voor woorden sinterklaas hoort

> er toch gewoon bij ik kan me een decembermaand zonder

> sinterklaas niet voor stellen .

> idioot dat er zelfs overnagedacht wordt om sinterklaas op te

> heffen het is toch een feest voor de kids en de pieten horen

> er gewoon bij

• Iris van Nispen

Echt belachelijk! Het is een traditie van Nederland, dat kunnen ze toch niet zomaar schrappen????

Handtekeningenactie? Dan doe ik mee!

Mail me dan op schrijfpiet@lycos.nl

• Hoofdpiet

Is niet echt! Kijk even op www.wildgeraas.tk / www.genoegvansint.tk!

Een hele opluchting!

• moi

het is belachelijk dat ze dat willen doen, ook omdat ze het zien als discriminatie. Weten mensen dan niet waarom zwarte piet zwart is?? blijkbaar dus niet. Het zijn geen slaven, ze zijn zwart door het roet van de schoorsteen!!!!! Ik ben daarmee opgegroeid en zij blijkbaar niet, dus wat weten zij nou!!!! Het hoort bij de opvoeding van kinderen, althans dat vind ik. Het is toch juist leuk voor die kleintjes??