Mijn zoontje van 4 zit helemaal vol van sinterklaas.
Nu heb ik het idee geoppert om iets van een aftelkalender ofzo te gaan maken.
Wie heeft er een leuk idee voor mij?
Hallo!!
Je kunt zelf heel leuk een aftelkalender maken door, bv vanaf de aankomst van sinterklaas (zaterdag 15 nov) tot aan de dag dat het sinterklaas is. Het is voor een kind erg leuk om een scheurkalender te maken. Elke dag staat er iets anders op de scheurkalender, je kunt denken aan een kleurplaat, een versje, een verhaal, een liedje, of zoiets als maak een mooie tekening want vanavond mag je je schoen zetten. Zo is het kind erg betrokken bij alles wat er gebeurt en is het elke dag bezig met sinterklaas.
Succes ermee!
Esther
P.S Als je geen zin hebt om zelf iets in elkaar te zetten, verkopen ze bij de intratuin een soort huisje met zwarte piet en sinterklaas erop, hier zit een soort draaischyf op, en daarmee kun je aangeven hoeveel nachtjes het nog slapen is tot pakjes avond. Een leuk idee voor mensen die minder creatief zyn!!
een leuk ideetje voor een aftelkalender:
Teken mijtertjes van sinterklaas op een strook papier van boven naar beneden.
Evenveel mijtertjes als nachtjes voor sinterklaasavond.
Nu mag u zoontje elke ochtend als hij wakker is een mijtertje kleuren, elke dag opniew. Je zult zien dat het steeds spannender wordt als sinterklaasavond dichter bij komt.
Mijn moeder maakte dit ook altijd voor mij toen ik klein was. Ik vond dit altijd zo leuk en spannend!!
Succes Floor
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?