SURPRISE HULP WANTED!!

• Peter

Hallo,

Ik weet dit jaar dus echt niet wat ik voor surprise moet maken. In ons gezin heeft het maken een lange traditie en er wordt een heel jaar lang over gepraat. De surprises die wij maken, heeft meestal betrekking op een leuke of gekke gebeurtenis van het afgelopen jaar.

Dit jaar heb ik voor het 3e jaar op rij mijn jonger zus die nou niet een echt uitbundig leven heeft. Ik heb 2 jaar iets kunnen verzinnen, maar het lukt dit jaar niet. WIe weet raad?

Bedankt.

• debbie hoogendoorn

Dat heb ik een keer met een nichtje gehad, ik heb het kadootje in een Boterhamzakje gedaan, en goed dicht gebonden.. Daarna heb ik het ingepakt met watten, en die watten heb ik doordrenkt met stroop. Daar na heb ik er touw omheen gebonden. Net als bij een Rollade… dit heb ik op een snijplank gelegt, en klaar was mijn rollade… best leuk, beetje vies, ik weet niet of ze dat kan waarderen. misschien heb je er iets aan.. succesPeter schreef:

>

> Hallo,

>

> Ik weet dit jaar dus echt niet wat ik voor surprise moet

> maken. In ons gezin heeft het maken een lange traditie en er

> wordt een heel jaar lang over gepraat. De surprises die wij

> maken, heeft meestal betrekking op een leuke of gekke

> gebeurtenis van het afgelopen jaar.

> Dit jaar heb ik voor het 3e jaar op rij mijn jonger zus die

> nou niet een echt uitbundig leven heeft. Ik heb 2 jaar iets

> kunnen verzinnen, maar het lukt dit jaar niet. WIe weet raad?

>

> Bedankt.

• Mechje

Hoi Peter,

Wat mijn broer eens heeft gedaan:

Een klein doosje met daarin een briefje met de tekst, je cadeautje ligt op zolder.

Op zoldere een doosje met de tekst, helaas, je cadeautje ligt in de badkamer.

enz, je kunt het zo lang maken als je wilt.

Het uiteindelijke cadeautje wikkel je gewoon in heel veel rollen plakband.

Succes, ook voor je zusje.

Groetjes Mechje

• adrie

ik heb ooit een ijscokar gekregen en mijn kadootje was ingevroren heb de hele avond moeten wachten dat het was gedooit.

mischien wat voor je zus?

adrie :D

• Flo

Als je niet weet wat te maken dan zou ik iets maken wat iets zegt over je zus als persoon. Bijvoorbeeld…Zit ze op een sport,dan maak je iets met sport. Je kan ook denken aan een surprise die bijvoorbeeld een boodschap uitdraagt. Bijvoorbeeld iemand die zo gek is op snoep, krijgt dit jaar een peen, omdat dat gezonder is. Misschien heb je hier wat aan….veel plezier!

• flo

Een vraagje…ik ben een fee aan het maken als surprise. Ik heb de kop van papier mache gemaakt…voor de benen een maillot gepakt en die volgepropt met kranten….ik heb stof gekocht voor de jurk! Ik vraag me alleen af hoe ik de kop van papier mache nu stevig aan het lijf kan koppelen…hoe kan ik het bovenlichaam maken? Iemand een idee? Alvast bedankt