anti Sinterklaas

• matthijs

Namens het nieuwe programma van Paul de Leeuw, PaPaul, zijn wij op zoek naar mensen die een hekel hebben aan Sinterklaas en daar iets in het programma over willen vertellen. Mail me en vermeldt daarbij je telefoonnummer. Dank

• Een boze medewerker

mag ik mijn werkgever daarvoor opgeven????

• stichtingvriendenvandetabberd

Jullie zijn echt gek. Je bent niet anti sinterklaas, want sinterklaas is een kindervriend. Dit is al een jarenlange traditie en dit houdt nooit op, want het sinterklaas 4- ever en daar komt niemand tussen. Gelukkig zijn er mensen die de traditie instand houden, want als je alleen maar anti sinterklaas mensen hebt dan had sinterklaas allang niet meer bestaan.

Groeten,

Hulppietje

• Antoinette

anti ???????? jij bent toch ook klein geweest en ook jij was blij met kados en snoep dus waarom nu ineens anti ??

• Malek

ik ben niet anti sinterklaas, maar wel anti kerstman.. Die man hoeft niet naar ons land te komen. Dat is gewoon weer een manier om geld te verdienen voor de winkeliers!! groetjes, Malek.

• sec. van de sint

Heeft paul niks anders te doen als de sint af te zeiken.

hij kan beter aan zijn eigen kinderen denken voor later .

• Antoinette

ach als hij kinderen heeft heb ik erg met hun te doen. er is hier zelfs sint maarten ook dan gaat het om snoep, is dat ook niet goed ??

wij gaan lekker de sint kijken met ons twee kindjes en doen wij in utrecht daar is het gezellie en kom er vandaan.

en vanavond ff sinte maarten. doeiiiiiii

• auke

stom onderwerp, ik dacht dat sinterklaas niet voor niets een goede band met paul de leeuw heeft. Wat verbaast me dit onderwerp…. Nodig bram gewoon uit in zijn decemberkostuum en zeur niet over anti of hulpsinterklaas. Vriendelijke groet

een kennis van sinterklaas en bram

• Nicky

Jullie moeten niet gelijk Paul of andere mensen afkraken die anti sinterklaas zijn!

Iedereen heeft recht op een eigen mening!

En het zegt niet dat Paul zelf anti is, het is gewoon een interessant onderwerp voor zijn show!

• piet

intressant:S als die kleine kinderen dat zien dan!!!