Helppp

• erik

hallo ik moet voor een kind uit mijn klas

een suprise maken van nutteloos materiaal je moet denken aan materiaal wat je normaal weggooit

en degene wie het krijgt moet het eigenlijk ook nog ergens voor

kunnen gebruiken

wie heeft er ideeen of tips voor mij

alvast bedankt

• fouzia

Ha Erik

Ikheb het zelfde probleem. maar misschien kan de volgende site je een eind op weg helpen:

www.knutselidee.nl

Nou succes ermee groetjes Fouzia

• Esmé

papiermace mischin

Esmé

• judith

Je zou van kosteloos materiaal, diverse dingen kunnen maken

- stoomboot (doos + wcrolletjes+watten etc.)

- boek van sinterklaas (doos + papier)

- Andere leuke surprise van een bepaalde sport.

- supergroot potlood of bal- vulpen (evenzo van keukenrollen of een lege koker)

- Een robot of computer.

Er is veel mogelijk. Ale je al het een en ander aan materiaal hebt verzameld, zie je vanzelf iets.

Succes,

Judith

• wilma

maak een roe van takken??

• agatha

Kijk eens in de bak bij het kopieerapparaat. Wellicht dat je daar papier vindt dat grote lege stukken heeft. Snijd de bedrukte stukken eraf, naai met de machine of met de hand een stiksel door de stukken papier zodat je een boekje krijgt. Van een restlapje stof plak je er een kaftje omheen. Misschien ligt er ook nog wel een plastic kaftje. Slijp van een aantal potloden de punten en zo heb je een kosteloos aantekeningen boekje of dagboekje of poeziealbum of verzamelalbum voor mooie plaatjes etc.

• erik

mensen alvast bedankt

>

>

• mar

Hoi,

'k Heb wel een beetje hetzelfde probleem maar je kan een kartonnen doos mooi bekleden, daarbinnen in weer een kartonnen doos etc etc. Zo kan de persoon de dozen ook nog gebruiken om wat in te doen.

Groeten en succes