kadootjes verdelen?

• ida

weet er iemand een leuk idee om met volwassenen de kadootjes een beetje leuk te verdelen?

t moet wel eerlijk verdeelt worden, en ook gezellig zijn. niet al te moeilijk!!!

• christa

hallo Ida,

wij doen al jaren met de kinderen een “spel” om de cadeautjes uit te pakken. Dit jaar ben ik in de vorm van Party en Co bezig. Voor de kinderen bedenk ik spelletjes op hun niveau. Ik maak van te voren een brief uit naam van de “spelletjes Piet”, die dus elk jaar weer komt, en vind dat de cadeau's wel verdient moeten worden.

Daarna hang ik enveloppen met de naam van het kind met daarin de opdracht aan een lijn. De opdrachten zijn er zoveel als dat er pakjes zijn. Dus zijn er 5 pakjes, dan zijn er ook 5 opdrachten.

Dit jaar dus in de vorm van Party en Co, dus… uitbeelden, teken een opdracht enz.

Voor ons is dit al jaren een gezellige verdeling van de pakjes, en het is niet zo snel voorbij. Voor volwassenen zou je dit systeem ook makkelijk kunnen doen.

Als je nog vragen hebt, laat het me dan maar weten. En anders … VEEL PLEZIERida schreef:

>

> weet er iemand een leuk idee om met volwassenen de kadootjes

> een beetje leuk te verdelen?

> t moet wel eerlijk verdeelt worden, en ook gezellig zijn.

> niet al te moeilijk!!!

• monique

In ballonnen een papiertje met de namen van de aanwezigen. Bijvoorbeeld 12 personen, 12 ballonnen met een papiertje erin. Maar krijgt ieder persoon 3 kado's. wel zorgen dat er per persoon 3 ballonen zijn. Een papiertje klein opvouwen in de ballon doen en dan de ballon opblazen. Bij het uitpakken iedere keer de ballon laten klappen en degene waarvan de naam op het papiertje staat is aan de beurt.