met spoed spelregels voor dobbelspel gezocht

• eef

wij willen met de familie eens wat anders dan gedichten,en had iik dus bedacht dat we wel eens een dobbelspel konden gaan doen waar ik iedereen ineens over hoor.nu blijkt dat niemand die ik ken de regels weet (voor zover er regels zijn?) de een zegt met 6 een kadootje pakken de ander met 1 en 6,weer een ander heeft nadat de stapel op is weer opdrachten die uitgevoerd moeten worden. is er iemand die dit spel al eens gespeeld heeft???ik ben dringend op zoek naar de tips,want de kadootjes moeten natuurlijk ook nog gekocht worden……..

• Brie

kijk even bij 23-11

groetjes!!

• mirjam

Ik zit met hetzelfde probleem. Op deze site staan spelregels bij de volgende data:

10 nov 29 okt 20 okt en 30 sept.

Er wordt ook nog verwezen naar consuminderen.startpagina.nl

Iedereen heeft inderdaad andere spelregels.

Je kunt het met alleen dobbelen doen, elk getal iets anders en ook eerst met dobbelen en daarna met opdrachtkaarten.

• mirjam

Hoi, ben ik nog even. Je kunt kijken op www.spellenstapel.nl. In het hoofdmenu ga je naar zoeken en vult daar sinterklaasspel in. Je krijgt dan regels en mogelijke opdrachten voor kaartjes.

Succes

• eef

he harstikke goed van je die tip thanks!!die site had ik nooit gevonden denk ik,het gaat helemaal goed komen nu. jij ook alvast heel veel plezier.

• Brenda

Ik heb ook nog iets

als je nu maar met 6 personen bent dan is het heel leuk om een fotokubus te kopen en daar van elk persoon een foto in te stoppen. Welke foto dan gegooid word die persoon mag een pakje pakje.

Ik weet eventueel ook wel waar ze te koop zijn maar ik mag hier geloof ik geen reclame maken.

Groetjes Brenda

• fiona

je moet even op de site voor ds projects kijken, daar staat een spel boxing day. dit hebben wij gekocht en het is gebaseerd op het dobbelspel maar dan nog net even wat leuker!