Hallo allemaal,
Afgelopen zondagmiddag ben ik met mijn zoontje naar het feest van sinterklaas geweest(hartstikke leuk!) en tot mijn verbazing heeft mijn zoontje na afloop (en vele andere kinderen) niets ontvangen bij de uitgang.Dit vond ik vreemd want ik had voor de voorstelling begon mensen van de vorige voorstelling naar buiten zien komen met gevulde tasjes en omdat ik uit ervaring met voorgaande jaren weet dat de kinderen altijd een verrassing kregen bij het einde nam ik dus aan dat dit dus de verrasing was!
Bij afloop kregen we dus helemaal niets!! Mijn zoontje was daar erg teleurgesteld en verdrietig over(eigenlijk mijn schuld had m'n mond moeten houden)Vond het al vreemd en heb het nog nagevraagd bij de uitgang maar kreeg negatief antwoord.
Toen we in de auto zaten zagen we bij de laatste mensen die naar buiten kwamen weer die tasjes en zeiden tegen mijn zoontje dat die mensne dat vast gekocht hadden. Bij thuiskomst via de televisie vernomen dat je een vragenlijst over het feest kon invullen. Kom ik er met die vragenlijst achter dat m'n zoontje wel degelijk een verrassingstasje had moeten krijgen en nu weet hij dat dus.
Maar goed ik …ik heb gezien dat er heel veel mensne vanmiddag weggingen zonder tasje en ben eigenlijk benieuwd naar hun reactie…