Mijn verlanglijstje voor Sinteklaas

• lisa waard

hallo lieve sinterklaas.

ik vind het erg tof dat u nou ook een prikbord heeft waarop ik en ook andere kinderen kunnen schrijven wat ze willen zeggen.

maar ik ben hier om mijn verlanglijstje te zeggen.

ik wil maar wat graag nieuwe klablokken van Diddl en barbies vind ik ook leuk en ik vind spelletjes voor de computer ook heel erg leuk. Als u mijn wensen vervuld krijgt u van mij ook een kado. En dat is een mooie tekening met u erop en een lekkere sappige wortel voor amirico. Maar vervul astublieft mijn wensen. En ik wo ook graag een nieuwe fiets. Ik heb ook nog een zusje die fleur heet. Zei wil graag ook my little pony paardjes en zei wil ook een paar nieuwe Diddlklablokken. Verder wil zei ook nog een teltubbie-huis.Nou dit is mijn verlanglijstje voor u, sinterklaas.

Nog vele groeten lisa (en doet u ook een beetje kalm aan in spanje)

• paul aarts

hoi sint komt er nu dvd van Club van Sinterklaas

gr paul

• TV Sint

Ja er komt een dvd uit!

Maar met de afleveringen van vorig jaar.

Nog even geduld!

Groet Sint

• Hoofdpiet

Hallo,

De DVD van De Club van Sinterklaas is reeds te koop bij (o.a.) Bart Smit! Prijs weet ik zo niet.

Met vriendelijke pepernoot,

Hoofdpiet

www.hetkasteelvansinterklaas.nl

• Lars van der Eng

Is de club van Sinterklaas van vorig jaar ook op video te krijgen? Wij hebben geen dvd. Groetjes van Lars

• Maarten

Nee, volgens mij niet. Maar op 31 oktober om 12:20 wordt “… & Het Blafpoeder” nog een keer helemaal op Fox Kids uitgezonden. Kijk voor meer info op www.hetkasteelvansinterklaas.nl

groetjes,

Hoofdpiet