Staf gezocht

• Ed Heister

Wie o wie, helpt mij aan een Sint Nicolaas staf, met een zogenaamde eendenbek?

Of weet een adres waar ik die kan bemachtigen!!!

• Stichting vrienden v/d Tabberd

Beste Ed,

Je moet gewoon wat feestwinkels inlopen die hebben meestal wel verschillende staffen.

Groeten,

Piet

• Wonderfeestjes

Maar die staf met een eendebek is supermoeilijk te vinden. Dan zou je een gewone staf moeten gaan bewerken. Zit zelf ook met dat probleem, maar ik ga de gok nog wel een keer wagen. Verder heb ik vernomen, dat ze in friesland dat ding wel verkopen. Ben even de website kwijt, maar typ bij een zoekmachine even Sinterklaas Intocht Friesland in en je komt ze tegen.

Succes ermee, groet Bart

• hoofdpiet uit lienden

Je kunt zo,n staf zelf wel maken je zaagt de eikel er af je gaat naar het dicht bij zijnde metaal bedrijf en vraagt of ze een stukje messing willen draaien .

Daar zaag je dan een veetje uit dan maak je hem heet met een gasbrander.

Dan buig je de bijde kanten voorzichtig naar buiten,want die staf die je bedoelt is,

is nergens te koop en zo,n stukje messing zijn de kosten niet mischien wij dat bedrijf hem wel helemaal maken dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn.

veel succesStichting vrienden v/d Tabberd schreef:

>

> Beste Ed,

>

> Je moet gewoon wat feestwinkels inlopen die hebben meestal

> wel verschillende staffen.

>

> Groeten,

>

> Piet

• Ed Heister

Hartelijk dank voor jullie reactie's!!

Het is niet mogelijk, zo een staf te kopen. Ik ben diverse zaken afgeweest maar bij alle zaken, nul op het rekest.Doch, een winkel stuurde mij door naar een lampenzaak die zelf armaturen fabriceerde en met het idee van de Hoofdpiet uit Lienden is het misschien toch mogelijk om mijn wens te vervullen! Nogmaals dank voor jullie tips en een fijne Sint Nicolaasperiode toegewenst.

• Monique de Vries-Bosmans

Ook ik zoek een prachtige staf met mooie krul, wie oh wie??????

• Edwin

Kijk even op Sinterklaas.startpagina.nl en dan de link naar Sinterklaas Intocht Friesland. Je komt dan op de site van Machiel Former, die kan ze leveren.

Succes!