hallo iedereen,
Onze zoon is niet meer gelovig, (wel erg jammer) maar helaas,
Wie kan mij nu aan ideeën helpen, dat we toch een gezellige avond hebben, we zijn met z'n drietjes.
alvast bedankt
Hoi Astrid,
Bij ons thuis werd vroeger nog heel lang aan Sinterklaas gedaan, omdat het gewoon een supergezellig feest is. Mijn moeder maakte er een ware speuravond van, zodat wij zeker twee uur met allerlei aanwijzingen en puzzels bezig waren, voordat wij onze cadeau's hadden gevonden. De ene keer moesten we een varken van ijs ontdooien, waar dan een sleutel inzat van een kast. In die kast lagen dan weer allerlei puzzelstukjes, die moesten we in elkaar zetten. Op de achterkant stond namelijk weer een plattegrond naar de volgende plek. En zo kwamen we ooit wel een keer aan onze pakjes, maar die waren niet zo belangrijk, als de speuravond zelf… We hebben ons altijd zeer goed vermaakt, zelfs jaren later toen we er een klein zusje bij kregen, zijn wij als broers voor haar dat weer op die manier gaan doen. Echt een groot succes, maar wel wat denkwerk vooraf, maar je hebt eer van je werk.
veel plezier aankomende Sinterklaastijd, groet Bart
Moet er wat veranderen dan? Dit jaar vieren we zo als altijd weer gewoon pakjesavond, zonder ‘gelovigen’. De ene helft van het gezin is niet zo creatief, vandaar dat suprises geen oplossing zijn. We bleken het allemaal gewoon zo leuk te vinden. Het enige wat er is verandert, is dat iedereen nu cadeautjes voor iedereen koopt.
Trouwens, met ‘we’ bedoel ik m'n oma, m'n vader&moeder, m'n broer (bijna 19), m'n zusje (12) en ik (bijna 18).
Sjah, misschien wat kinderachtig, maar zo hoort het nu eenmaal. Zonder ouderwetse pakjesavond geen Sinterklaasgevoel!
Sabine
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?