gezocht goud band

• DEN HAAG en Regio

Weet iemand waar ik het goude band/ lint kan kopen wat voor de mijter/mantel word gebruikt?

• yuri

mischien bij van die borduur winkels enz.!

• Sint Nicolaas DEN HAAG

Er is een passementenwinkel gevestigd in de Prinsenstraat, Den Haag, met een uitgebreide kollektie banden, linten, koorden etc. Hier is ook goudgallon en goudlint te vinden. Succes!!!

• cofrajo

ja bij ons het kost 3 euro per meter u kan mij bellen op 060-30708619

• Pietenclub

Ik heb 1 meter op de markt gekocht… voor 50 cent! Op de markt staat altijd wel een kraampje met stoffen en lintjes. Succes!

• DEN HAAG en Regio

Bedankt voor alle reacties, ik ga opzoek.

• hoofdpiet uit lienden

Het goudband wat je zoekt kun je bij Hoofs in den Bosch kopen of bij Jan de kleinvakman op de Albertcuyp markt in Amsterdam daar kun je tevens die tekentjes kopen voor op de pieten pakken die ze ook op tv gebruiken met ndie kwastjes er aan.

• DEN HAAG en Regio

bedankt voor de info

• Edwin

Als je het originele band zoekt wat op de mijter en de mantel van de tv-sint wordt gebruikt…. Een fourniturenzaak op de Oude Gracht in Utrecht heeft het, de naam is me even ontschoten, maar ik heb het er ook gekocht. Schrik alleen niet van de prijs…. Maar in kwaliteit is het stukken beter dan het spul van 50 cent per meter…. dat is na twee jaar lelijk en het glinsterd niet meer.

Mocht je het exacte adres willen weten, laat het even weten dan zoek ik het op.

Groeten,

Edwin.

• DEN HAAG en Regio

Altijd handig om het adres te hebben, dus als het niet teveel moeite is graag.

Ik heb inmiddels wel ander band wat er een beetje op lijkt.