Bram houd ermee op :-(

• PietjeVanAlles.nl

Door een zeer goede bekende van Bram kwam ik te weten dat hij er na dit jaar mee stopt :-( En dat Ron Brandsteder wordt genoemd als opvolger….

Wie weet hier meer van? Of wat is je mening?

• LAMBERT VAN HOEY

ik heb bram van de week nog gesproken,en gaat voorlopig gewoon door als sinterklaas.

groetjes een hulpklaas van bram.

• Edwin

Klopt…. ik ken de voormalige opnameleider van het NOB die jarenlang (dit jaar voor het laatst) op de boot mee gaat en constant bij Bram in de buurt blijft, maar ook hij bevestigde dat Bram voorlopig nog wel even doorgaat.

Ik heb het gerucht dit jaar al meerdere keren voorbij horen komen…. gelukkig mogen we nog wat jaren van Bram genieten.

Enne…. Ron Brandsteder? Hou es effe op…… hahahahaha :-)

• LAMBERT VAN HOEY

rom bransteder is niet geschikt voor sinterklaas.en zo is dat,ik speel zelf al 32 jaar voor sint

• Eric

Leuke geruchten, ieder jaar weer.

Toch maakte het laatste gerucht op mij het meeste indruk: Niemand minder dan Piet Römer zou opteren voor de rol van Sin Nicolaas.

Let wel: ook dit is weer een gerucht in de categorie broodje aap.

Maar, eerlijk is eerlijk, Piet zou er geknipt voor zijn. Is overigens een liefhebber van de Sinterklaastraditie en het zou een welverdiende promotie zijn na zijn rol als hoofdpiet die hij in de jaren 70 met verve heeft gespeeld.

• Mariska

please geen ron brandsteder, dat lachje van hem……..zou direct door de mand valen

• Bassie

Sinterklaas is toch gewoon sinterklaas?!

• pietjepoedel

29 november

Wie heeft voor mij een leuk verhaal over de lotgevallen van de sint??Wacht met spanning af .Hartelijk dank .Pietjepoedel. Delft.

• yuri

ja, bassie wie is bram? niemand kan de sint over nemen!

bram is niet in vervorming voor sint

maar sint vervormd zich als bram!

niet als ron of als cock!

:d

• wendy

Bram en Sint zijn een!!!

Het zou mooi zijn als hij het nog een paar jaar is!