TV Baard

• Micheal

Ik ben op zoek naar de tv baard of iets wat er erg op lijkt ?

wie kan mijn helpen of heeft er adressen.

De prijs moet wel in normale richting blijven het liefst

Ik hoor et wel

grtz Mike

• yuri

op www.party-point.nl is er veel te vinden.

ga naar specials bij knoppenbalk en druk dan op december!

klik dan bij 5 december sintkleding enz. (dus niet zwartepiet foto maar sint foto)

er zijn dan 3 pages met sint artikels

van lelijke baarden tot super mooie!

veel suc-6!

• Thom

Alleen lijkt er geen van allen op die van Bram van der Vlugt. Johan Boon komt in de buurt van de “Tv baard”, maar is het niet (hij adverteert dat dat wel zo is…).

• yuri

thom, je hebt gelijk, die van johan boon zijn mooie pruiken maar micheal wil pruiken in normale richtingen en dat zijn de meeste niet bij johan boon!!!

• Edwin

Mike,

Als je écht net zo'n mooi baardstel (handgeknoopt en op maat gemaakt) wilt hebben zoals Bram v/d Vlugt gebruikt dan ben je héél wat geld kwijt. Ga maar uit dat je tussen de 2000 en 2500 euro neer kan leggen. Daar komt bij dat dit helemaal gelijmt wordt en diegene die het gaat aanbrengen ook echt moet weten waar hij/zij mee bezig is. Voor de gemiddelde hulpsinterklaas is dit niet haalbaar en vergeet niet dat het baardstel na 2 á 3 keer gebruiken weer terug moet naar de pruikenmaker om gereinigd (o.a. lijmresten) en geonduleerd moet worden. Ook dit kost zo'n 70-80 euro per keer!

Er zijn (o.a. bij Johan Boon) betaalbare alternatieven te vinden. Ook de firma Bokstijn in Den Haag heeft fraaie baardstellen voor een leuke prijs. Neem in ieder geval geen nylon (kerstmanbaard) en ga niet zelf aan de slag met haarlak, fohn of stylertang.

Succes!

Edwin.

• stefan

Hoi Mike

Ik heb wat voor je op internet gezocht en ik heb wat gevonden.

Bram laat zijn baarden altijd maken en bestellen bij bessels studio in Hilvesrum.

Adres: Jan van der Heydenstraat

maar helaas heb ik geen telefoonnummers gevonden. helaas

maar ik hoop dat ik je genoeg informatie gegeven heb.

Grtn

Stefan

• stefan

he mike

daar ben ik weer ik heb toch alles gevonden.

Van het adres tot het telefoonnummer.

Bessels Grime Studio

Jan van der Heydenstraat 105

1223 BH Hilversum

tel.: 035-6833341

Grtn

Stefan

• Thom

Bram laat daar zijn baarden niet maken.Mevr. Bessels is degene die Bram schminkt en zijn baard opplakt, meer is ze niet.

• Mark

Het t.v. baardstel is natuurlijk prachtig en meniggeen waarvan in bovenstaande reactie's al namen van zijn genoemd adventeren die baard te verkopen.

Het is het allemaal echter net niet en de prijzen zijn dermate hoog dat het voor sinterklaas amper te betalen is. Er zijn echter wel alternatieven die betaalbaar zijn en ik heb er zelf 1 gezien die werkelijk qua benadering van erg dicht in de buurt kwam. De baard was erg vol, groot en mooi geonduleerd, de pruik was erg lang en ook zoals bram met zo'n strakke haarlijn. Dit baardstel heb ik gezien bij de firma Ugeka ( haarwerken) in utrecht, als je even zoekt bij in Gouden gids heb je het adres zo gevonden en je kan vrijblijvend een afspraak maken. Prijsindicatie 1e klas buffelhaar,speciaal behandeld zodoende dat het haar niet gaat klitten, voor de helft machinaal geplant de rest met de hand 600 euro.

Veel succes

Mark

• Bart

Hoi Michael,

Ik heb hier een hele mooie yakbaard ( eierschaalkleurig ) liggen, met losse snor.

Na afgelopen jaar is het hele stel opnieuw geonduleerd, dus er zit weer een hele mooie slag in. Ik heb foto's toen die nog niet behandeld was, die kan ik je toezenden en natuurlijk kan er even een nieuwe foto van maken. Het is echt een heel mooi baardstel/snor/pruik en heb afgelopen jaar heel veel complimenten gehad, dat de baard zo mooi was. Laat me maar even weten waar ik de foto's naar toe moet sturen.

groetjes Bart