Nieuwe Speelfilm ' Het Paard van Sinterklaas '

• bert van gelder

Binnenkort starten de opnamen van bovengenoemde nieuwe Nederlandse speelfilm voor het hele gezin.

De film vertelt het verhaal van een Chinees meisje dat pas sinds kort in Nederland woont en daar natuurlijk ook het Sinterklaasfeest en bovendien de Sint in-hoogst-eigen-persoon leert kennen.

Jan Decleir, de Belgische acteur die onder andere in de Vlaamse televisieserie ‘ Dag Sinterklaasje ’ de rol van de Sint speelde, zal dat ook in ‘ Het Paard van Sinterklaas ’ doen.

Of het Paard ‘ Amerigo ’ of ‘ Slechtweervandaag ’ zal heten of eenvoudigweg ‘ Schimmel ’ is vooralsnog onbekend.

• yuri diseldorp

Hallo, Bert van gelder!

Ik intresseer mij erg in de sint en vroeg mij af

of u ook nog pieten nodig heeft.

ik ben 14 jaar en ben zeer

actief in het theater wereldje

neem alstublieft contact met my op!

groeten yuri d.

• Mirja

Jan Decleir is een topacteur. Lijkt me ook enig om een rolletje in de film te hebben. :)

• bert van gelder

Op 17 januari j.l. zijn de opnamen van start gegaan.

Regisseur: Mischa Kamp;

Producent: Burny Bos (' Ko de Boswachter ');

Scenarioschrijver: Tamara Bos.

Medespelenden zijn - naast Jan Decleir - onder anderen Betty Schuurman, Anneke Blok, Mamoun Elyounoussi, Aaron Wan en Hanyi.

De film is een verfilming van Tamara Bos' eigen boek ‘ Winky en het Paard van Sinterklaas ’.

.

• Rick

Er zijn gisteren opnames geweest in Noordwijkerhout

• Rick

oh ,sorry Rick dat ik onder de zelfde naam post,ik zag het later pas ,ik zet er voortaan een wel een 2tje achter .

• Rick Evers

Nee joh, maakt niet uit ;-) Ik post in het vervolg wel met mijn achternaam erbij, dan is dat misverstond sowieso weg.