Hallo
Wat mag een sinterklaas met 2 pieten kosten ?
Ik heb zoveel verschillende bedragen gelezen dat ik het niet meer weet.
Kunnen jullie wellicht uitsluitsle geven ?
hangt er helemaal af wat je er van verwacht natuurlijk….
Je hebt al een beunklaas (sorry, maar zo denk ik er echt over) voor weinig geld maar dan moet je niet veel verwachten qua kleding, grime en haarwerk.
Vaak heb je voor iets meer een team wat wel heel serieus bezig is met presentatie en uitvoering. Voor zo'n 35 a 40 euro moet je een mooie Sint en goedgeklede/gesminkte Pieten wel kunnen vinden lijkt me.
Zorg er in ieder geval voor dat je van te voren via foto's kan zien wat je in huis haalt.
Vaak zijn de teams met een eigen internetsite een goede keus!
Succes,
Edwin.
Hallo,
wij zijn sint met 3 pieten en wij vragen voor huisbezoeken 25 euro voor 20 min.
wij vinden december al een dure maand voor de mensen dus vinden dit een leuk bedrag. wij zien er perfect uit en nemen strooigoed mee, we hebben er veel plezier in en waarom moet het dan zoveel kosten. als ik sommige bedragen zie dan denk ik die doen het alleen voor het geld.
groetjes piet bianco.
Wij hebben zelf een bedrijf met 1 sint en 3 pieten en zijn 35 euro!
We hebben eigen strooigoed, zijn erg verzorgd, Hebben Dans-acts,
Nemen sterio instalatie + MIcro-instalatie mee en meer!
Door dit alles hebben verschilende mensen gezegt dat wij de prijs
moeten verhogen naar 40 Euro!
We weten nog niet of we dit gaan doen!
Gr, YUri
wij zijn met natuurlijk met 1 sint en 3 pieten en wij vragen 30 euro per half uur
Vorig jaar zijn wij pas begonnen en dat liep nogwel eens uit de hand qwa tijd
half uur gehuurd en dan dik een uur blijven zitten was heel gezellig.
De insteek moet zijn dat je het leuk vindt wat je doet .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIET VOOR HET GELD
wij gaan dit jaar ook weer op pad en hebben nu al weer dikke pret onder elkaar .
sucses iedereen die op pad gaat strakssssssss
Beste mensen,
Ik ben het geheel met Yuri eens, je moet er wel wat bij verdienen, zeker met het oog op de kostuums. De schmink wordt ook duurder en dat moet je iede rjaar weer nieuw aanschaffen. Misschien denk je wel eens aan vervanging van je baardstel of zelfs van je kostuum. Ook dat kost wel wat geld. Daarom is het normaal dat je er geld voor krijgt. Ook de ouders zullen het hier mee eens zijn. Wil je een nette en verzorgde Sinterklaas, dan kost dat ook iets om die Sinterklaas zo te laten zijn.
Succes met het komende seizoen!
Met vriendelijke groet,
Jorn Ackermans, HulpSinterklaas Nijmegen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?