Sinterklaasversieringen

• Tim

Hey Allemaal,

Op het laatste moment, zo zul je altijd zien, komen er allerlei dingen voorbij in de organisatie waar je nog niet eerder aan gedacht had.

Volgende week zijn er bij ons in het een hotel een aantal sinterklaasvieringen waarbij de Sint en zijn Pieten langs zullen komen. Nou willen we natuurlijk Sint en zijn Pieter leuk ontvangen en zorgen dat de zaal er feesteling bij hang.

Hebben jullie nog leuke ideeen? Bijzondere dingen? Plaatsen waar ik die versieringen kan kopen. Een slinger en wat balonnen zijn eenvouding, maar we willen eht wel leuk aanpakken. Er is ook wel een budget voor dat ons dat toestaat.

Kom maar op met je ideen, je zou mij er ontzettend gelukkig mee maken en uiteraard de Sint ook… :-)

Greetz,

Tim

• aliyah

hoi hoi

bij de zeeman hebben ze nu versierpaketten van sint en piet

niet duur dacht ik

groetjes

• Sint & Co Tiel

Kijk eens bij Sligro, Makro en dergelijke……, maar ook op internet is genoeg versiering te bestellen hoor. www.magicshop.nl/www.fopshop.nl zijn al 2 voorbeelden waar je terecht kunt!!!! Moet te doen zijn…

Succes en heel veel plezier

• Yuri

Je kan zo'n grote ballonBoog huren bij een Fopshop,,

Wel iets prijzig,

maar wel ERG mooi!!!

• Hilde

Verander een partytent met oude lakens en wat schilderwerk in een huis.

Zet er een schoorsteen van karton op.

Plaats deze tent voor een deuropening en je kan de pieten vanuit het huis laten verschijnen.

Je kan ook van die banners maken met lakens.Ze laten beschilderen door kinderen en er een hoepel doorsteken en ophangen.Als je dan nog de onderkant in franjes knipt,heb je een leuke plafondversiering.Yuri schreef: