kadootjes voor kinderen namens sinterklaas

• cynthia el hamri

Ik ben maar gewoon een moeder van 3 kinderen zonder organisatie achter me. Maar nu wil ik eindelijk eens echt wat gaan doen voor kinderen uit gezinnen waar de ouders zich niet veel kunnen veroorloven. Dus al helemaal geen sinterklaaskadootjes!

Wie weet hoe ik dit het best kan aanpakken?

Ik wil dit graag gewoon zelf doen zodat ik zeker weet dat het goed terecht komt.

Ik dacht zelf om langs de deuren te gaan en dan om een kleine bijdrage te vragen of dat mensen zelf een kleinigheidje kunnen kopen en dit dan bij mij kunnen afgeven.

Ik kan via betrouwbare personen in ieder geval aan adressen komen van mensen met kinderen en wil daar dan namens Sinterklaas uiteraard een kadootje geven aan de kinderen.

Wie weet zijn er meer mensen die dit doen of hebben gedaan en mij tips kunnen geven!!

Alvast bedankt,

vooral namens al die kinderen….

• Janine

Wat een goed idee!

Eerlijk gezegd denk ik niet dat je zomaar langs deuren kunt gaan om een bijdrage op te halen. Daar heb je namelijk een vergunning voor nodig.

Je zou natuurlijk wel aan vrienden, familie en kennissen om een bijdrage kunnen vragen. Misschien willen zij ook allemaal wel een cadeautje kopen zodat jij (sinterklaas) dat weer aan die kindjes kunt geven.

Misschien ken je ook wel mensen die nog speelgoed hebben wat er nog héél erg goed uit ziet en dit aan jou willen geven zodat jij het weer aan die kinderen kunt geven.

Ik hoop dat je nog meer tips krijgt! Ik vind het echt super van je dat je zoiets wilt doen en wens je heel veel succes!

Groetjes Janine