welk pakje?

• difrajor

Hoi, wie kan mij bij het volgende helpen.

Ik zit op het werk in het bestuur van de pv (personeelsvereniging) , nu willen we voor sinterklaas voor iedereen een pakje maken, maar het is moeilijk om iedereen het naar wens te maken , want de leeftijden liggen van 18 tot 50 , en we willen niet zo iets van standaard een banketstaaf .

dus mijn vraag is weet iemand een leuk idee voor een fijn pakje?

B.V.D difrajor

• Monique

Stap eens een wereldwinkel binnen, daar vind je van alle uiteenlopende spulletjes;

hebbedingen, eten en drinkwaren, het is vaak toch appart en toch ook weer leuk of bruikbaar. (het ligt er natuurlijk ook aan wat je budget is en de hoeveelheid pakjes je wilt hebben)

• frutseltje

Inderdaad ik zou ook eens in de wereldwinkel kijken.

Je hebt er vele leuke dingetjes.

Je zou bijv. ook kunnen denken aan bijv. koffie of thee dat zullen de meeste toch wel drinken.

Of bijv. reukkaarsjes of theelichtjes leuk in folie verpakken met een kaartje eraan zelfgemaakt van sint en piet.

Succes!

• Suzanne

Ligt er inderdaad aan hoeveel geld je tot je beschikking hebt en om hoeveel mensen het gaat.

Je zou voor allen een bad-verwen paket kunnen doen. voor mannen en vrouwen verschillende. Kruitvat heeft vaak leuke aanbiedingen.

Bloembollen met een leuk gedicht ?

Miniatuur flesjes drank ? de slijter kan ze voor je bestellen.

Vorig jaar hebben wij van de baas een “pluim”gehad. een waarde bon voor een aktiviteit, avondje uit, kunst aan de wand, adopteer een kip.. etc. kijk maar bij; www.mijnpluim.nl

Je kunt ook een mooi gedicht maken en iedereen laten meebepalen naar welk goed doel het beschikbare geld gaat.

iedeeen genoeg ?????

groetjes Suzanne