Wie weet de juiste plaatsnamen van elk jaar van de tv intocht die ik opgeef?

• Ronald

Dit zijn jaren die ik niet weet:

1967

1972

1973

1974

1975

1976

1978

1987

1991

1993

Wie wil of kan mij helpen?

als je meer weet over wie de presentator,sinterklaas ,zwarte piet was,mag je dat ook invullen.

• Rick

1993: Ravenstein

1991: Hindeloopen

• Edwin

Hi,

Kijk even op de site van het Sint Nicolaas Genootschap, daar staat alles op.

Of je koopt in de winkel “Het Gouden boek van Sinterklaas” van Peter Smit over 50 jaar intochten op TV (aanrader!!!)

Gegroet

• maarten

vanaf wanneer ligt dat boek in de winkel

• Edwin

Hi,

Volgens mij moet het boek nu te koop zijn. Ik heb het zelf bij bol.com besteld €12,95

• bert van gelder

Edwin,

Ongetwijfeld door de drukte van de Sinterklaastijd heb je blijkbaar ‘ Het Gouden Boek van Sinterklaas ’ zelf nog niet ingekeken, maar in het Voorwoord vertelt Wegwijspiet dat hij in 2005 voor het laatst naar Nederland meekomt.

Kerbosch houdt er dus - volgens eigen zeggen - na vierentwintig jaar mee op.

• Rick

Klopt Bert, maar hij neemt al eerder op tv afscheid. Waarschijnlijk op 2 december.

• Sintertainment

Jep, ent boek is een aanrader !

• Evelyn

In Haarlem heeft wegwijs ook een eigen afscheidsfeest gehad (was erg leuk trouwens!) www.rechtzodiegaat.com.

Ik moet zeggen dat ik het wel erg jammer vind dat Michiel Kerbosch stopt, hij is toch wel 1 van mijn grote voorbeelden!

groetjes Evelyn (a.k.a. Piet)Sintertainment schreef: