Richt Minister Zalm en staatsekr.Wijn de Sinterklaastraditie ten gronde!!!

• Stichting A'damse Sinterklaas

Sinterklaasvrienden,

Het zxwaard van Damocles hangt nog steeds boven het hoofd van de Sinterklaastraditie. Gelukkig zijn er vragen gesteld door tweekamerleden over het ount of sinterklaas nu wel of niet BTW moet gaan berekenen, en dat de hulpsinterklazen (indien zij een kleine onkostenbvergoeding krijgen als vrijwilliger) het IB-formulier (inkomstenbelasting) met sofi-nummer moeten invullen.

Het is een schande, zeker de hulpsinterklazen in de 3 grote randgemeenten (Amsterdam, Rotterdam en Den Haag). De sinterklazen worden dar regelmatig lastig gevallen !!

Deze week zal de beslising vallen.

Blijf a.u.b. sinterklaas trouw

vr.gr.

Henk van der Kroon

Leo Nassy

bestuur Stichting Amsterdamse Sinterklaascentrale

Purmer Sinterklaascentrale

Amstelland Sinterklaascentrale

• malcolm

Ja echt heel belangrijk ja , vooral voor de detailhandel , tjonge jonge zeg

• E.Wijnhof

Beste Amsterdamse sinterklaascentrale,

Met verbetenheid heb ik Uw artikel gelezen.Het is onvoorstelbaar dat de heren Zalm en Wijn onze belangrijkste traditie n.l. willen aanpakken.

Als de goede en bekende sinterklaasverenigingen het leven onmogelijk worden gemaakt, houden wij de beunhazen over, die altijd te laat zijn op een bezoekj, en soms ook aangeschoten !!!

Ik steun jullie, en ik ben blij dat ook Hulpsinterklazen uit Emmen, Nijmegen en Den Haag reeds gereageerd hebben via emails.

vr.gr.

Eddie Wijnhof, Amsterdam

• otto opperdoes

Weg met Gerrit Zalm, onze nationale lachende flipperkast!

En laat de rest van de bende ook maar opkrassen. In de zak mee naar Spanje!