Bram deed het toch rustig aan??

• Yuri

In het jaar 2004, kwam het bericht dat Bram het dit jaar als Tv sint maar ook als acteur zelf, het veel rustiger aan zal doen!

Toen kreeg hij ook nog is long kanker, en zou dus heel weinig sint spelen,

Dus ik dacht, we zien hem bij de intocht, op het grote feest sint, en een enkele keer in een serie,

Maar nee hoor!

Bram speelt nu een grote rol in een advocaten serie,

Is veel meer te zien in de club van sinterklaas, vergeleken met de jaren er voor!

Ook is hij nu bijna elke dag te zien in Sesamstraat,

en komt hij in het Sinterklaas Journaal veel vaker aan bod.

Hoe zit dat?

Blijft dan onze Tv-sint nog jaren door gaan?

Dat michiel ( wegwijs-piet ) atopt na 24 jaar, is al balen!

Het zal dus heel mooi zijn als Bram nog heel veel jaren Sint speelt!

Wie weet hier meer van?

Gr,, Yuri

• K. Kledder

Darmkanker, Yuri ;)

Bram is redelijk veel te zien in De Club, maar eigenlijk valt het wel mee. In totaal heeft hij daarvoor drie draaidagen gehad, net als elk ander jaar. Voor Het Sinterklaasjournaal weet ik het niet. Bram heeft wel tekennen gegeven de laatste jaren meer plezier te hebben in zijn ‘sint-zijn’ dan hij ooit heeft gehad en dat we voorlopig nog niet van hem af zijn. Hopelijk kunnen we nog lang van hem genieten.

• K. Kledder

Trouwens, voor ‘Keyzer & De Boer’, de advocatenserie, heeft Bram ook vrij weinig draaidagen gedraait. Per aflevering heeft hij geloof ik ook één draaidag gedaan, terwijl anderen er zo'n 5 hadden bijvoorbeeld.

• Yuri

Ok, dan weet ik dat ook weer,

maar waarom zit Sinterklaas nu dan bijna elke dag in

Seseamstraat?

En vroeger maar 1x ( op 5 dec. ) ???

• Monique

Waarschijnlijk omdat bij het Sinterklaasjournaal het verhaal gaat dat er geen Pietenhuis meer is (die is afgebroken) en dus zijn alle pieten op zoek naar een nieuw onderkomen en nu "denken' ze bij het sinterklaasjournaal omdat ze Sinterklaas iedere dag in sesamstraat zien, dat Sinterklaas in Sesamstraat woont

maar de Sint wil daar geen antwoord opgeven…..

• yuri

Ja maar,

als bram het rustiger aan wou doen,

had hij er tich voor gezorgd dat het script zo was

dat hij niet in seseamstraat sliep?

• Mark

Waarschijnlijk zijn het van te voren opgenomen programma's die niet veel zendtijd vragen. Dus dan doet Bram het qua tijd wel rustig aan omdat, hij niet telkens er mee bezig is. Hij is er dan maar een paar dagen in het jaar mee bezig

• Yuri

Tja… daar heb je een punt ;)

• ingie

Ja ik dacht ook zo iets gehoord te hebben. Maar ja, ik hoop dat hij het nog lang vol houdt. Vind hem wel een goede Sinterklaas.Tenminste nog een die alleen oog heb voor de kinderen.

• Edwin

Hi,

De geruchten gaan elk jaar: Hij zou er geen zin of plezier meer in hebben, hij gaat stoppen… allemaal blablabla!

Dat hij het rustiger aan is gaan doen klopt ook wel. Hij komt niet meer in elk tv programma opdraven, en terecht! Alles voor het SinterklaasJournaal, Sesamstraat en de Club van Sinterklaas is afgelopen (na) zomer al opgenomen. Dat kan je ook duidelijk zien aan bijvoorbeeld de bomen en het groen, en hoe mensen op straat gekleed zijn. En wat Kledder al zei, het aantal draaidagen is weinig, zoveel is hij zelf helemaal niet in beeld.

Nu, in het seizoen zelf, doet hij alleen de intocht, de staatsloterijshow, het feest van sinterklaas (2 dagen) en ik hoop PaPaul/Mooi weer de Leeuw.

Vooral dat laatste zie ik erg naar uit… de chemie tussen Paul en Bram is grandioos!

Van de auteur van “Het gouden boek van Sinterklaas” heb ik gehoord dat Bram het nog steeds met veel plezier doet en we ‘voorlopig nog niet van ’m af zijn'. Goed nieuws dus!

Groeten,

Edwin.