Landelijke Intocht Sinterklaas - 2006

• bert van gelder

Vandaag, 8 mei 2006 is het volgende bericht bekend gemaakt door de gemeente Middelburg:

Landelijke intocht Sint in Middelburg

Sinterklaas komt dit jaar op zaterdag 18 november in Middelburg aan.

Vanuit Spanje vaart de Pakjesboot 12 via het Kanaal door Walcheren naar de Zeeuwse hoofdstad. Daar wordt afgemeerd in de historische stadshaven. Burgemeester Koos Schouwenaar zal Sinterklaas welkom heten namens alle kinderen van Nederland

• sint & Co Tiel

Wat dus inhoudt dat Sinterklaas en zijn pieten, dit jaar maar 2 weken in Nederland zijn…..beetje kort eigenlijk??!! Persoonlijk had ik verwacht dat de landelijke Intocht zou plaatsvinden op 11 november 2006!

• K

11 november lijkt mij ook niet geschikt, omdat in een groot deel van Nederland dan 11 november wordt gevierd. Dus zijn kinderen al druk met de lampions.

K

• Frank

Hallo Bert,

Weet je toevallig ook wat het thema rondom sinterklaas wordt dit jaar?

I.v.m. lesvoorbereidingen basisonderwijs…

Groet Frank, leerkracht

• Weetniet

Weet iemand ook al wie Weg-wijs gaat vervangen?

• bert van gelder

Frank,

Ik heb het voor je nagevraagd bij de NOS/NTS en kan je het volgende melden:

Vanaf 18 september a.s. staat op www.sinterklaasjournaal.nl te lezen wat het thema zal zijn !

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent; nog elf nachtjes slapen dus !

• manon

Is het mogelijk je aan te melden om als zwarte piet mee te mogen doen met de intocht?

Het zou me enorm leuk lijken dat de kunnen doen!

Vriendelijke groeten,

m vd knaap

• bert van gelder

Manon,

Lees mijn bericht d.d. 03-01-2006 22:36 op de vorige pagina !

• Miss van der Mee

Hallooooooooo,

ik wil even melden dat ik zeer zeker aanwezig zal zijn op deze prachtige dag die mij in mijn geheugen gebrand zal blijven voor eeuwig. Ik wens alle kindertjes van Nederland ontzettend veel plezier en tot 18 november 2006 in Middelburg!!

VIVA SINTERKLAAS!!!!!!!!!!

Eve