schoen zetten

• brenda

ik wilde weten op welke site je je schoen ook weer kunt zeteen en per wanneer dat weer kan.hoop dat iemand mij kan helpen.

• Sanne

Op Kaboem kon dat altijd, maar ik weet niet of dat nu ook nog is. Gewoon www.kaboem.nl ;-)

• Corry

Ik geloof niet dat dit nou een site voor kinderen is?!?!?

• becky

hee brenda ik weet wat je bedoelt, heb t vorig jaar ook gedaan en t was geloof ik van msn, je kon dan elke dag je “schoen” zetten en als je die smorgens leegde zat er een kadootje in.

mijn zoontje vraagt ook al wanneer hij dat weer mag doen maar ik kan t ook nergens vinden. misschien dat t nog komt ik hoop t wel was wel heel erg leuk elke dag.

gewoon ff afwachten nog denk ik en elke dag ff op msn kijken

groetjes becky

• Rilda

Hallo Sint en pieten.

Rialdo zat te denken wat hij sint en zijn pieten dit jaar zau schenken,

wat dag je van een muts met een speekulaze pop nau dat wau ik wel

geven en bel dus naar: 497-6719473 als je belt dan krijg je een muts

met spekulaas, maar kinderen mogen niet bellen wat het is alleen

voor de Sint!!!!!!!!!!!!!

Rialda

• Rilda

@!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$

• Daniëlle

Hoi Brenda,

Dat kon altijd op www.sinterklaasnet.nl ik kan het nu ook niet meer vinden.

en rilda/rialda: ben jij een sexist of zo ? Beetje griezelige opmerking hoor !!!

• marije

je bedoelt voor volwassenen he? vorig jaar cd gewonnen maar nooit gekregen…weet de site ook niet meer en kan hem niet vinden ook

• Jeannet

Hoi Brenda,

klopt inderdaad. ik was ook net aan het zoeken. Ik heb alweer op de radio vernomen. maar kon het niet opschrijven en kan het nu ook dus echt niet meer vinden.

succes,

Jeannet

• Jetskahh

Op www.zetvandaagjeschoen.nl kan je je schoen zetten, heb ik net ook gedaan ;)