Bij Sinterklaas... BAGGER TV!! SCHANDALIG!

• Yuri

Zoals jullie mischien weten is er sinds kort op Nickelodeon een reallife soap over de enige echte Sint NIcolaas!

Ik vond het idee maar raar, maar omdat ik ooit wat tv werk voor deze zender heb gedaan en daar door altijd vetrouwen in ze heb was ik van plan om het toch maar is te bekijken.

IK WIST NIET WAT IK ZAG!

De Sinterklaas word gespeeld door een man die de sint neer zet als een verstrooide domme man, Verder reed hij op een mountain bike, loopt telkens te boeren, scheld zijn piete uit voor dikke luie mensen , vivian van de assen loopt er niet al te kindvriendelijk bij (erg korte rokjes, erg laag uitgesneden truitjes etc) en tot overmaat van ramp lieten ze pieten rond lopen in hun onderbroek!

Waar is dat mooie magiese sprookje over de sint gebleven?

Mij betreurt het!

• Yuri

Verder loopt hij ook nog rond in een trainings pak, en in een rapper outfit en kraamt taal uit als Dope shit, spange boel, Relax en vet, Chickies en A-relaxing,

Heel erg vaag!

• Frank

't Is een baggerserie, inderdaad. Maar mag ik ook zeggen dat ik me aan jou erger? Telkens weer berichten vol fouten.

• Yuri

Ik heb dislexie, Ik mag me er niet achter verschuilen, dat is waar,

maar het is dat je het even weet,

Ik wil graag weten wat andere mensen van deze serie vinden,

dus geef je mening!

• janjo

ja je hebt gelijk ik heb het ook gezien .dat boeren en schelden niet normaal en dan die piet in onder goed geen gezicht is toch geen kinderprogramma zo .groetjes van piet janjo

• mariska

Wat vind ik het jammer om iemand te beoordelen op zijn schrijffouten, als ik je tekst zo goed begrijp. Misschien is hij wel dyslectisch of iets anders!!!!

• kevin magic

Ik zelf vind het progamma ook niks voor kinderen .

Dan vind ik de club van Sinterklaas veel leuker van jetix .

groetjes coole magic piet

• coole magic piet !!!

ik hoorde vanavond dat de sinterklaas van nic zijn pieten zelfs .

mishandelde nou lekker hoor zo sint

• blackwidow

ik dacht dat ik de enige was die deze serie helemaal niks vind,geef mij ook maar de club van sinterklaas,echt veel leuker,vooral coole piet;)