Het klinkt heel raar, maar de Kerstman zal zijn eigen intocht krijgen
in de plaats Noordwijk,
Ik vind het maar vreemd,
wat vinden jullie?
Yuri,
De kerstman, die ze in Noordwijk - volgens jouw info - ten tonele zullen voeren, is ongetwijfeld de amerikaanse ‘ Santa Claus ’, die on-leuke dikkerd in dat tweedelige pak.
Noordwijk is - in ieder geval volgens de Noordwijkers zélf - een sjiek villadorp. In dat soort gemeenschappen oriënteert men zich graag op de Verenigde Staten en de amerikaanse manier van leven. Men doet graag ‘ posh ’ .
Daarnaast heeft Noordwijk een aanzienlijk aantal buitenlandse - en dus ook amerikaanse - inwoners.
Zonder twijfel zijn dit - als jouw informatie juist is - de twee redenen dat die on-leuke dikkerd in Noordwijk sjiek ‘ onder ons soort mensen ’ gefeteerd gaat worden.
Zolang zijn intocht maar ná 6 december wordt gehouden, lijkt mij er verder weinig op tegen te zijn.
Alleen moeten we ons als nederlanders voornemen die import-idioot nu niet en nooit niet onze eigen Klaas te laten aftroeven !
Beste Nederlanders
Tans verblijft ik nog lekker in Lapland met me rendieren. Ben nog bezig met het
schilderen van mee slee en het voederen. Want de dieren moeten in top konditie
zijnt als ik naar Holland komt. En de officele intocht is in Rotterdam op 16 dec 06
om ongeveer 14.00 maak ik me opwaching bij het stedelijkhuis op de Coolsingel.
Ik ben blij dat er een gemeente werk maak en me wil verwelkomen. Ik zag vandaag
op de televiezender BVN dat me grote vriend in Middelburg is aan gekome met
de media hype die er omheen is. Zoals het dagelijks Sinterklaasjournaal op Nederland 3 en de Sinterklaas uitzendingen op die ene comercieele zender van Bobby en wie allemaal nog meer Ik hoop dat ik u dan ook ken begroeten Ik hoop dat u me de moogelijke spelfouten vergeef daar ik niet goed Hollands kan schreiven
Groeten uit Lappeland
De Kerstman
ik vind dit bullshit, de kerstman is geen @!#$ waard, waarom een intocht voor hem. de kerstman bestaat niet eens, dus waarom een intocht? in tegenstelling tot sinterklaas, HIJ bestaat wel. ik heb hem van de week nog gezien, en de kerstman heb ik nog nooit gezien, behalve op de basisschool, maar dat was de vader van een klasgenootje, dus dat telt niet. als hij echt een intocht krijgt, schakel ik de tereurpieten in, dus pas maar op!!!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?