KERSTMAN ZIJN EIGEN INTOCHT!!

• Yuri

Het klinkt heel raar, maar de Kerstman zal zijn eigen intocht krijgen

in de plaats Noordwijk,

Ik vind het maar vreemd,

wat vinden jullie?

• Knapen

Ik vind dat we het bij onze eigen goede sint moeten houden

BRAM GAAT VOOROP !!!!!

• bert van gelder

Yuri,

De kerstman, die ze in Noordwijk - volgens jouw info - ten tonele zullen voeren, is ongetwijfeld de amerikaanse ‘ Santa Claus ’, die on-leuke dikkerd in dat tweedelige pak.

Noordwijk is - in ieder geval volgens de Noordwijkers zélf - een sjiek villadorp. In dat soort gemeenschappen oriënteert men zich graag op de Verenigde Staten en de amerikaanse manier van leven. Men doet graag ‘ posh ’ .

Daarnaast heeft Noordwijk een aanzienlijk aantal buitenlandse - en dus ook amerikaanse - inwoners.

Zonder twijfel zijn dit - als jouw informatie juist is - de twee redenen dat die on-leuke dikkerd in Noordwijk sjiek ‘ onder ons soort mensen ’ gefeteerd gaat worden.

Zolang zijn intocht maar ná 6 december wordt gehouden, lijkt mij er verder weinig op tegen te zijn.

Alleen moeten we ons als nederlanders voornemen die import-idioot nu niet en nooit niet onze eigen Klaas te laten aftroeven !

• Kerstman

Beste Nederlanders

Tans verblijft ik nog lekker in Lapland met me rendieren. Ben nog bezig met het

schilderen van mee slee en het voederen. Want de dieren moeten in top konditie

zijnt als ik naar Holland komt. En de officele intocht is in Rotterdam op 16 dec 06

om ongeveer 14.00 maak ik me opwaching bij het stedelijkhuis op de Coolsingel.

Ik ben blij dat er een gemeente werk maak en me wil verwelkomen. Ik zag vandaag

op de televiezender BVN dat me grote vriend in Middelburg is aan gekome met

de media hype die er omheen is. Zoals het dagelijks Sinterklaasjournaal op Nederland 3 en de Sinterklaas uitzendingen op die ene comercieele zender van Bobby en wie allemaal nog meer Ik hoop dat ik u dan ook ken begroeten Ik hoop dat u me de moogelijke spelfouten vergeef daar ik niet goed Hollands kan schreiven

Groeten uit Lappeland

De Kerstman

• coole magic piet

Ik vind dat het wel moet kunnen .

maar wel inderdaat naar 6 dec .

Sinterklaas blijft altijd nummer 1 .

ik zelf ben na 6 dec de goochelde kerstman en ik kan zeggen dat zo pak ook erg warm is zeg .

maar nu ben ik nog de coole magic piet tot 6 dec

groetjes de coole magic piet

• Vereniging Behoud Sinterklaas

Onderteken op www.behoudsinterklaas.nl een brief aan de wethouder van de gemeente Noordwijk. De Vereniging tot Behoud van Sinterklaas probeert zoveel mogelijk reacties te krijgen om ervoor te zorgen dat het bij een eenmalige actie blijft.

• martijn

ik vind dit bullshit, de kerstman is geen @!#$ waard, waarom een intocht voor hem. de kerstman bestaat niet eens, dus waarom een intocht? in tegenstelling tot sinterklaas, HIJ bestaat wel. ik heb hem van de week nog gezien, en de kerstman heb ik nog nooit gezien, behalve op de basisschool, maar dat was de vader van een klasgenootje, dus dat telt niet. als hij echt een intocht krijgt, schakel ik de tereurpieten in, dus pas maar op!!!!!