e-mail adres van sinterklaas

  • begeleider

    Beste allemaal.

    Ik ben begeleider in bij verstandelijk gehandicapten en een van onze bewoners wil heel graag sinterklaas een e-mail sturen. Onze bewoners zijn begin dit jaar elders gaan wonen en vragen zich af of de sint daar wel van op de hoogte is.

    Maar nu de vraag ????? Heeft de goede sint een mail adres ??? Ik kan het niet vinden, helaas.

    Als een van jullie het weet zou het te gek zijn als jullie het wilde vertellen.

    Alvast bedankt.

  • Ed

    Beste begeleider,

    Een e-mail adres is mij onbekend, maar als U schrijft naar Sinterklaas, Sinterklaashof 1 5670 NA Nuenen en U voegt een postzegel van € 0.39 toe in de envelop, krijgt U altijd een persoonlijk bericht retour.

    Succes,

    een fan van Sinterklaas

  • coole magic piet !!!

    ik heb via nps deze mail gehad en kan u sinterklaas mailen .

    sint@nps.nl

    groetjes de coole magic piet

  • limburgse

    Dat van die brief klopt inderdaad, als je er een postzegel bij doet krijg je een leuke brief met orginele envelop en briefpapier van Sint retour. Is echt leuk.

  • Sint-fan

    Hallo begeleider.

    Er is natuurlijk niks op tegen om zelf een gratis email adres aan te maken waarnaar de bewoners kunnen emailen. Bijvoorbeeld sinterklaas@hotmail.com.

    U kunt dan zelf de mail als Sinterklaas beantwoorden. Is misschien nog wel zo leuk want als begeleider kun je al gauw een persoonlijke noot in de mail terug schrijven. (Sinterklaas weet immers alles :) ).

    Zelf gebruik ik zo'n email adres voor de verlanglijstjes binnen de familie. Wij doen namenlijk aan lootjes trekken.Ik heb daarvoor een email adres aangemaakt en elk familielid heeft hiervan het wachtwoord. Iedereen kan zijn verlanglijstje naar “Sinterklaas” sturen maar ook inloggen en kijken wat de ander op zijn lijstje heeft staan. Erg gemakkelijk hoor.

  • dikke Piet

    beste allemaal, het is inderdaad gemakkelijk om zelf een emailadres aan te maken zodat de kinderen dit kunnen gebruiken.

    Zelf help ik dit jaar voor de 32ste keer de Sint en sinds een aantal jaren kunnen de kinderen van school mij mailen. Bij het bezoek aan de school ga ik er vaak op in want je hebt van die kampioen-mailers. Het is altijd weer leuk antwoord te geven op vragen en ik ga vaak in op verzoeken.

    Een jongetje schreef dat hij zijn verjaardagfeest vierde en vroeg of ik wilde komen. Die heb ik dus opgebeld en de fiets die hij van zijn ouders kreeg kon in de schaduw van dit gesprek niet staan………

    Monster, ik kom er op 5 decemberw eer aan! Heel veel plezier allemaal. Dikke Piet

  • Je weet toch?

    Echt domEd schreef:

    >

    > Beste begeleider,

    >

    > Een e-mail adres is mij onbekend, maar als U schrijft naar

    > Sinterklaas, Sinterklaashof 1 5670 NA Nuenen en U voegt een

    > postzegel van € 0.39 toe in de envelop, krijgt U altijd

    > een persoonlijk bericht retour.

    >

    > Succes,

    >

    > een fan van Sinterklaas

  • haverhoek francis

    dag sinterklaas

    ik had graag een nieuwe vriendin gehad kan jij die mij bezorgen

  • thijs

    wat is uw email sinterklaas?

  • ryan

    sinterklaas wat is je email