schoen zetten

• brenda

hallo,

op welke site kon je nou ook weer een schoentje zetten.

je mag dan zelf een schoentje uitkiezen en dan kan je de dag daarna kijken of hij gevuld is.

en per wanneer kan je dit doen.

• mol

rond 5 december kun je bij msn(messenger) je schoen zetten

• trienke boersma

hallo brenda

Je kon je schoen altijd online zetten bij sinterklaasnet.nl

Ik was hier zelf ook naar zoek,ik vond dit altijd wel een leuke site voor mijn zoontje.

Ik heb al op allerlij manieren geprobeerd om deze site te vinden,maar loop steeds op een dood spoor of de site bestaat niet meer of misschien op 18 nov wanneer de sint aan komt.Gok ik maar op.

groetjes trienke

• trienke boersma

hallo brenda

Ik was wat aan het surfen op internet en kwam op de site collegenet betreft sinterklaasnet.

hier stond het volgende op:

Je kunt hier zelfs digitaal een schoen zetten. Wel pas beschikbaar vanaf 17 november. Dan is Sinterklaas pas in het land.

groetjes trienke

• jetta

ja klopt. was het ook aan het zoeken.en kom ook op die site dat het niet bestaat. jammer hoor

• chantal

Dit kun je doen per 17 november dat

heb ik op een site gelezen.

groetjes chantal

• lucie

De site is www.sinterklaasnet.nl maar deze doet het niet…..

erg jammer, ben benieuwd of hij het weer gaat doen.

• samantha

misschien een stomme vraag maar welke dagen mogen de kinderen ook alweer de schoen zetten.ik weet het niet.want hij vroeg of ie morgen de schoen al mocht zetten.ik zei tegen hem dat er speciale dagen daar voor zijn,mijn vriend zegt dat het altijd kan,maar volgens mij niet.kan iemand mij antwoord op deze vraag geven?

• dominique

hLLO SINTERKLAAS HOOP DAT IK VIA HIER WAT IN ME DIGITALE SCHOEN KRYGT IK WIL GRAAG WAT LEKKER VOOR ME KAT EN ME KONIJN EN ZELF WIL IK EEN LEUKE KNUFFEL KOFFER HEBBEN VAN U .

IK VOLG U OP SINTERKLAASJOURNAAL EN BY DE CLUB VAN SINTERKLAAS BEN ZELFS LID GEWORDEN VAN U SINTERKLAASCLUB NOU TOT GAUW WER SINTERKLAAS TOT 5 DECEMBER OP ME SCHOOL.

GROETJES DOMINIQUE

• natasja

hoi ik heb daarner mijn zoontje zijn schoentje online gezet op kidsplanet.nl erg leuke prijzen ook