Suprise snoephuisje

• savannah

hallo, ik heb een hele dringende vraag !!!!!

hoe maak je de vorm van het huisje ? met een kartonnen doos maar het dak daar kom ik niet uit a.s moet ie al af !!!

wil je me even iets naar mij email sturen ? dat zou ik heel heel erg handing vindden

safarie-lovehvj@live.nl

• daphne

Hoi rosanne,

Wat je ook kan doen is een cake kopen, daar de vorm van een huisje uit snijden. Gebruik wat je over hebt als decoratie. Een schoorsteen bij voorbeeld. Zet dit vast met een sateprikkertje, voor extra stevigheid.

Hierna kun je hem bekleden zoals je wilt.

Als lijm gebruik is glazuur, heb ik dit niet bij de hand dat maak ik met poedersuiker en lauw water zelf glazuur. Altijd handig. Pas wel op dat je niet teveel glazuur gebruikt, want anders glijd het er af

Wat ook heel leuk is is lange vingers gebruiken om het dak te bekleden.

• rosalie

hoi allemaal,

je kan het beste het snoep vast plakken met glazuur..

dit maak je zo:

2 eiwitten en 250 gram poedersuiker. Doe het eiwit in een kom en roer het met de mixer op de laagste stand. Je kunt het ook met de hand roeren, gebruik dan een garde. Zeef de poedersuiker in een aparte kom en schep het beetje bij beetje door het eiwit tot je een kleverige pasta hebt.

• r.p

ik ga dit ook doen dit jaar als surprise ^^

nu weet ik tenminste hoe het moet.

bedankt

• sasa janmo

Hoe kan ik heb beste een pietenhuis maken ??? k zoek al de hele tijd naar goeie ideen en k kan moar nie vinde!!

groetjes sasa janmo

• r.p

trouwens je kan het ook zonder poedersuiker doen omdat eiwitten van zich zelf all plakken. poedersuiker is alleen voor de zoete smaak(eiwitten smaakt nergens na daarom)

• Cees

wat ook leuk is inplaats van een huisje, is een letter.

IK heb een letter gemaakt, en die ga ik beplakken met pepernotenn en ander snoep

• Sanne1

Ik wil graag een drophuisje maken, omdat mijn vader erg veel van drop houd,, alleen nou weet ik niet wat voorn drop moet gebruiken en waar mee ik het moet vast plakken..

Heeft iemand een tip voor mij?

Alvast bedankt :)

• rosalie

hoi,

je kan het beste het snoep vast plakken met glazuur..

dit maak je zo:

2 eiwitten en 250 gram poedersuiker. Doe het eiwit in een kom en roer het met de mixer op de laagste stand. Je kunt het ook met de hand roeren, gebruik dan een garde. Zeef de poedersuiker in een aparte kom en schep het beetje bij beetje door het eiwit tot je een kleverige pasta hebt.

groetjes Rosalie

• Sanne1

Blijft dat glazuur ook een week goed of kun je dat dan niet meer eten?

(trouwens bedankt voor de tip :D)

Groetjess !