wat vraagt de Sint?

• Sint Nico

Hallo mensen ,

Ik word op steeds meer plaatsen gevraagd om Sint te spelen , maar weet niet wat een normaal bedrag is om ervoor te vragen .

Dus hoeveel moet ik vragen om bv. ergens een middag te bezoeken ?

Graag een reactie van jouw.

Groetjes ,

Sint Nico

• Edwin

Hi,

Hoeveel een Sint kan vragen voor een bezoek hangt van een paar belangrijke zaken af natuurlijk;

Met hoeveel personen komt hij? Hoe ziet het gezelschap eruit (mooie kostuums of feestwinkeltroep)? Hoe lang blijft hij? Hoever moet hij reizen om er te komen?

Tip; kijk eens op de website van de verschillende organisaties. Kijk en vergelijk…

En ja, er lopen nog steeds veel te veel beunklazen rond die belachelijk hoge prijzen vragen maar niets investeren in presentatie, kostuums, haarwerk etc.

• Sint Nico

Edwin ,

Bedankt voor je reactie , en ik ben het volkomen met je eens .Er lopen teveel nepklazen rond zodat de geloofwaardigheid van de kinderen wel naar onder zakt.

• B. Peters

Beste Nico,

Als je een goede sinterklaas bent krijg je een uurloon zoals een freelancer krijgt.

Dat is ca. 35 euro per uur. Als je freelancer bent dan factureer je dit zelf en anders word je verloont, er gaat dan wat van dat uurloon af maar als het goed is krijg je dat aan het einde van het jaar via de belasting weer terug.

Kijk eens op www.schminkfeest.nl, ik krijg regelmatig aanvragen voor sinterklazen. Als het je wat lijkt kun je misschien eens een sinterklaas zijn in de omgeving van Arnhem.

Ik ben benieuwd naar je reactie.

Groeten,

Berbel

info@schminkfeest.nl