Wie kan mij vertellen wat het thema van het Sinterklaasjournaal 2007 zal zijn?
en op welke site ik daar meer informatie over kan vinden?
in de schooltvgids staan een artikel over het sinterklaasjournaal. Je kunt ‘meespelen’ als school. Er wordt gepraat over een ‘bijzonder pakje’. Verder is het nog heel vaag… Er staat dat het sintpakket met alle benodigde informatie om aan dit verhaal mee te doen, is te bestellen via Schooltv en dat alle scholen hier in september meer info over gestuurd krijgen.. Op de website is er niks over te vinden..dus het is geduld hebben!
groetjes en succes!
de maand september is nu zo goed als voorbij, maar er is nog steeds geen info te vinden over sinterklaas 2007. Waar komt het en wanneer? We zitten met smart te wachten. We willen graag het kinderfeest compleet maken door aan te sluiten bij de tv. Twee verschillende verhalen maakt het feest ook een beetje twijfelachtig…. We willen evrder met de draaiboeken….
Ik heb de nps site bekeken en kom tot de ontdekking dat er dit jaar een schoolpakket besteld kan worden om het verhaal van 2007 te volgen. Was dit andere jaren ook zo? Ik meen dat andere jaren iedereen via de site de informatie kon ontvangen. School , de kinderen en ouders konden dan samen het verhaal volgen. Is dit veranderd?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?