Thema Sinterklaasjournaal 2007 ?

• Jet

Halllo Petra

op de onderstaande link staat alle informatie die er tot nu toe te krijgen is.

als je op die site, rechts bovenin op “producten” klikt, dan kun je de “dozen” bestellen.

http://www.schooltv.nl/pagina.jsp?n=1391756

succes.

• Wanda

Ik kan me ook herinneren van vorig jaar dat er een soort word-bestand op de site van het Sinterklaasjournaal stond, waarin wat hints gegeven werden en wat tips en aanwijzingen voor docenten op basisscholen. Maar hij komt al over een maand aan, en er is nog niets te vinden! Alleen dat het journaal vanaf de 14e begint…Jet schreef:

• Goed kijkenpiet

Wanda je moet helemaal onder aan de site kijken van het sinterklaasjournaal.

• petra

bedankt voor de suggesties.

ik heb maar een pakket besteld, misschien kom je zo dan toch iets te weten.

• Viola

BALEN!!!!

Wij kunnen het lespakket niet meer bestellen, omdat ze zijn uitverkocht. Wie kan mij vertellen hoe de verhaallijn gaat? Wij willen namelijk wel met school actief meedoen aan het Sinterklaasjournaal. Schooltv zet namelijk verder niets op internet.

• Jet

Vanaf 10 november staat op de site van het Sinterklaasjournaal een TIP over wat u kunt doen als u in de pas wilt lopen met het Sinterklaasjournaal.

• marie

Hallo Viola,

Wij zitten hier op school met het zelfde probleem, heb jij al reactie's gehad van mensen die het pakket al ontvangen hebben?

groetjes MarieViola schreef:

>

> BALEN!!!!

> Wij kunnen het lespakket niet meer bestellen, omdat ze zijn

> uitverkocht. Wie kan mij vertellen hoe de verhaallijn gaat?

> Wij willen namelijk wel met school actief meedoen aan het

> Sinterklaasjournaal. Schooltv zet namelijk verder niets op

> internet.

• Sonny

Hoi Viola,

Ik zou ook heel graag het verhaal in grote lijnen willen weten, kwam er ook te laat achter dat je het pakket moest bestellen.

Wil iemand het ook aan mij mailen?

groeten, Sonny

• petra

IK KRIJG VELE VRGAEN VAN MENSEN DIE WILLEN WETEN WAT HET THEMA IS VAN DIT JAAR.IK HEB HET PAKKET BESTELD, MAAR NOG NIET BINNEN.ZODRA HET BINNEN IS LAAT IK HIER EEN BERICHTJE ACHTER.

GROETJES,

PETRA

• sabine

misschien is het een idee om massaal naar de nps te schrijven/mailen etc.

want iedereen die ik tot nu toe heb gesproken heeft geen pakket kunnen bestellen omdat ze uitverkocht waren.

hadden ze er soms maar 10 ofzo.

het is toch te gek voor woorden dat er zoveel scholen achter het net vissen!!!