sinterklaas 2007

• joke bakkum

weet iemand of bram van der vlugt dit jaar weer de goed heiligman is?

ik hoorde namelijk dat hij er mee gestopt is.

dat zal jammer zijn.

ik vind hem een hele goede sint heel vriendelijk en zachtaardig.

joke

• Edwin

Hi,

Die verhalen gaan elk jaar weer!

Neem ze vooral niet te serieus, heeft geen enkele zin.

Volgens betrouwbare bron heeft de heer van der Vlugt het nog steeds enorm naar zijn zin in de rol en is nog lang niet van plan om er mee te gaan stoppen.

En als dat moment er wel komt merken we het vanzelf wel; reken maar dat de NPS een prima vervanger/opvolger zal casten!

• Robin

Ik ben erg blij om te horen dat de heer van der Vlugt de rol nog eens op zich wil nemen. Hij is voor mij altijd al dé sinterklaas (ik ben pas 18) en ik zou het jammer vinden als iemand anders het over neemt. Natuurlijk komt dat moment er wel eens, maar tot die tijd voel ik me rond sinterklaas weer even helemaal kind :-)

U had trouwens uit betrouwbare bron dat hij dit nog even wilde blijven doen, misschien kunt u dan ook een andere vraag voor mij beantwoorden.. Ik heb namelijk gehoord dat B. van der Vlugt eigelijk helemaal niet zo gek is op kinderen. Wat is daar nou echt van waar? Als het inderdaad zo is vind ik namelijk dat hij zijn rol als kindervriend wel heel goed weet neer te zetten!

Groetjes,

Robin

• Edwin

Nou, ga er maar van uit dat het gewoon wandelgangverhalen zijn hoor….

Natuurlijk is de heer van de Vlugt een zeer goede acteur maar als Sinterklaas speelt hij geen rol hoor. Hij heeft al meer kindervoorstellingen gedaan (o.a. Schudden tot het sneewt..) en was al Sinterklaar vóór hij het in 1986 ook voor de televisie ging doen. De interactie met kinderen speel je namelijk niet, daar prikken kinderen zo doorheen.