sinterklaas

• sterken

hai, als ik alles zo lees , zijn we het er wel over eens

dat er maar een sinterklaas is ,en dat is die van jetix

ook de verhalen die ze elk jaar weer hebben ,mij kinderen vinden het elk jaar

weer even spannend

ook wij zelf vinden het altijd weer een gezellige tijd met de club van sinterklaas.

• Moos

Hallo, voor het kinderfeestje van mijn zoon ben ik op zoek naar een soort sinterklaasgebeuren in Noord Holland. kan iemand mij hieraan helpen??

• Edwin

Klopt, er is maar één echte Sinterklaas en deze wordt gestalte gegeven door acteur Bram v/d Vlugt. Echter, dit heeft helemaal NIKS met Jetix te maken.

Jetix huurt de goede man gewoon in voor de serie, waarin zijn rol ook nog eens minimaal is. Evenals de NPS die de landelijke intocht en het Sinterklaasjournaal maakt, gelukkig is daar zijn rol een stuk groter en liggen ook de acteerprestaties een niveau hoger. Smaken verschillen gelukkig! :-)

• Edwin

Hi,

Ik ben bang dat je voor een goede én mooie Sinterklaas misschien al te laat bent, de meeste zullen al een bomvolle agenda hebben.

Kijk eens op http://sinterklaas-huren.pagina.nl

Daar zijn bijna alle hulp-sinten van Nederland te vinden.

Succes!

• Ferdi

Hallo,

Wat echt een aanrader is, is het programma van de Museum Stoomtram in Hoorn. Kinderen gaan dan met een echte stoomtram richting de haven van Medemblik waar ‘hopelijk’ de boot van Sinterklaas aankomt. Als deze er eenmaal is kunnen de kinderen met hun ouders/familie… aan boord. Na afloop weer terug met de tram naar het station van Hoorn. Kijk op hun site voor meer info.

De dagen zijn zon 18, woe 21, zat 24, zon 25, woe 28 november en zat 1 en zon 2 decemer. Op sommige dagen keuze tussen ochtend of middag.

Vr. gr.

Ferdi