Bram ziek?

• Mike

Gisteren werd dit bericht op het forum geplaatst:

Oei… dat was me donders hard schrikken, zég. Toen ik vernam dat Bram van der Vlugt door darmkanker is getroffen. Eind van deze maand wordt hij eraan geopereerd, en heel Nederland zal met hem meeleven in deze zo zware tijd. Per 05 December a.s. is het dan ook nog maar de vraag of hij voor de 16e keer als Goed Heiligman hier ten lande met de stoomboot kan afmeren, om daarna een zegetocht te paard in de plaats van aankomst te kunnen volbrengen. Eerstens wens ik Bram vanaf deze plaats van harte succes met de operatie en uiteraard een voorspoedig herstel. Mocht echter het kinderfeest voor hem te zwaar zijn, dan dient zijn “stand-in” toch wel van heel hoge huize te komen: om ons aller Bram te kunnen evenaren

Heb daar al een reactie op gegeven, maar dit bericht staat wat ‘verstopt’ hier, dus dacht maak er even een nieuw onderwerp van.

Weet dat Bram in 2005 darmkanker heeft gehad, echter ik kan dit bericht nergens terug vinden of het waar is. Wie weet hier meer over, waar is dit bekend gemaakt?

• Zeurpiet

wederom onzin!

Bram is een paar jaar terug getroffen door darmkanker maar is hetzelfde jaar nog helemaal genezen verklaard.

Hij is trouwens al goed bevriend met Sinterklaas sinds 1986 dus dit jaar is hij voor de 23e keer present bij de landelijke intocht in Almere.

En nee, hij gaat niet stoppen! Zolang het fysiek goed gaat en hij er plezier in blijft houden kunnen we van 'm blijven genieten. Elke andere roddel is klinklare onzin!

Het vertrek bij Jetix (club van sinterklaas en feest in ahoy) is geen teken dat hij gaat minderen en/of stoppen.

Kortom, geen paniek, we kunnen voorlopig nog even van 'm genieten!

• Mike

Vond het ook een beetje vreemd, daarom deze nieuwe topic geopend.

Nergens is hier wat over te vinden, dus ga er ook van uit dat sinds 2005 hij niet weer ziek is geworden.

En hier wordt niet geroddeld, maar meningen en discussies gevoerd ;)

Al blijft het erg jammer dat hij niet meer bij het Feest van Sinterklaas is en bij de club, 2 klazen op TV dit jaar..

• joyce

ook ik heb gelezen dat hij bij jetix en films stopt i.v.m zijn leeftijd!

dit vond ik op http://wikihabbo.nl/wiki2/forum_onderwerp.php?ID=2417

Hoi,

Ik neem aan dat er geen gelovigen meer op wikihabbo zitten. “Dé” TV sinterklaas, Bram van der vlugt, stopt met het spelen van sinterklaas in o.a. “De club van sinterklaas”. Fred Butter neemt dit van hem over. Hij zal volgende week voor het eerst te zien zijn, bij de nieuwe afleveringen van de Club van sinterklaas. Bram blijft echter nog wel twee jaar de landelijke intocht doen, alleen in 2010 zal Fred dit ook van hem overnemen.

Ken je ze nog niet?

Ga naar Fred Butter site, om hem (als sint) te zien. Klik!

Klik voor Bram

Ikzelf, vind het niet leuk. Ik vond bram dé sinterklaas! jammer.. maarja, wat vinden jullie?

Groetjes,

Postan

———————

dit heb ik al eerder ergens anders ook gelezen!

joyce

• Mike

Klopt Joyce, alles staat een beetje door elkaar hier ;)