schoen zetten

• karin

Hallo

Kan iemand mij helpen

Ik zette mijn schoen altijd maar kan de website niet meer vinden.

Je kon er elke dag je schoen zetten daarmee kreeg je elke dag een spelletje in je schoen.

Of je kon wat winnen heb een x een chocalade letter gewonnen.

Wie kan mij helpen

• Mike

Was dat niet via de MSN site? Daar kan het in ieder geval nu weer:

MSN Nederland biedt iedereen rondom 5 december de mogelijkheid om digitaal een schoen te zetten. Dit kan iedere avond via digitaleschoen.msn.nl

Na een nachtje slapen kan bekeken worden met welk cadeau de schoen is gevuld. MobileMoney is één van de prijssponsoren en heeft voor deze speciale gelegenheid onder andere een Sint-Wink ter beschikking gesteld.

Tevens zal ook op MSN Messenger Experience flink worden uitgepakt . Het enige dat men hiervoor hoeft te doen is vanaf vandaag naam en e-mailadres achter te laten bij het item ‘Sinterklaas kapoentje’ op de MSN Messenger Experience, waarna op pakjesavond een leuke surprise toegezonden wordt.

• Mike

Foutje bedankt.. Dit was uit 2005 :-(

• jellina wolters

hallo

ik wil best wel helpen

maar hoe moet ik je dan helpen

waar moet ik op kliken

is het echt waar wat je geschrefen hebt

ik hoor het wel

liefs/groetjes jellina

• Mike

Hoi Jellina,

Misschien kun je eens rond kijken op internet en kom je het tegen.

• Erik

je kunt hier je schoen zetten bij 4 bedrijven:

http://www.0euro.nl/gratis-artikelen/Gratis_schoen_zetten.html

• Mike

Dankjewel, maar Karin is op zoek naar een online schoen zetten.

• Mike

De Sint is weer in het land, de gezellige donkere dagen breken weer aan! U kunt uw schoen zetten op Marktplaats.nl en leuke prijzen winnen. Kans maken op een weekend of midweek voor 4 of 6 personen is heel eenvoudig door de onderstaande stappen te volgen.

Stap 1: Neem een schoen en doe er een wortel in of iets anders lekkers voor de Sint en zijn trouwe makker Amerigo.

Stap 2: Zet de schoen voorzien van inhoud bij het artikel dat u op Marktplaats.nl wilt verkopen.

Stap 3: Maak een foto van het artikel dat u aanbiedt en zorg ervoor dat de schoen goed in beeld komt.

Stap 4: Neem de zin “Sinterklaas Kapoentje, gooi wat in mijn schoentje“ op in de tekst van uw advertentie.