Pietenpak patroon

  • annetsatelier@kpnmail.nl

    Hallo allemaal,

    Ik heb hier vorig jaar eens een bericht gezet en zit verder nooit op een forum (weet dus niet goed hoe dat allemaal werkt!) dus excuses dat ik niet heb geantwoord op alle reacties! Enkele van jullie hebben me toch gevonden dus bij deze even een duidelijke uitleg en update voor iedereen die op zoek is naar het patroon van een pietenpak.

    Ik heb geprobeerd om een patroon uit te geven maar vanwege het grote formaat en de kosten is dit niet te doen. Ik blijf wel naar mogelijkheden zoeken dus misschien dat het volgend jaar wel gaat lukken.

    Omdat iedereen zijn eigen wensen heeft voor een pietenpak maak ik nu patronen naar wens en op maat.

    Voor 27,50 incl. Btw, excl. 3,50 verzendkosten krijg je van mij een kant en klaar op maat gemaakt patroon.

    De patroondelen zitten overzichtelijk in een mapje, op de patroondelen staat duidelijke uitleg en de juiste naden zijn al aangetekend.

    Je kunt er dus zo mee aan de slag. Op de stof leggen en knippen maar!

    Voor meer informatie kun je een mail sturen naar info@annetsatelier.nl

    Ik zal dan uitgebreide informatie toesturen.

    Hopelijk heb ik jullie hiermee voldoende geinformeerd.

    Groetjes Annet

  • marcvantiel@versatel.nl

    Cora,

    Doe je dit nog steeds ik ben op zoek naar iemand die dit kan.

    Hoe kan ik je buiten deze site bereiken ?

    Ed

  • b.hummel24@upcmail.nl

    Hi

    zou jij me kunnen helpen aan een patroon van een zeer mooi lux pietenpak

    ik hoor het van je ..

    met groet Jolante

  • patrick

    sinterklaas petroon.

    ​wie kan er een sinterklaas mantel maken voor ons.

    ​graag horen we  we dit.

  • patrick

    hallo heef u ook een sinterklaas petroon voor volwassnenAnonymous

    Hallo allemaal,

    Ik heb hier vorig jaar eens een bericht gezet en zit verder nooit op een forum (weet dus niet goed hoe dat allemaal werkt!) dus excuses dat ik niet heb geantwoord op alle reacties! Enkele van jullie hebben me toch gevonden dus bij deze even een duidelijke uitleg en update voor iedereen die op zoek is naar het patroon van een pietenpak.

    Ik heb geprobeerd om een patroon uit te geven maar vanwege het grote formaat en de kosten is dit niet te doen. Ik blijf wel naar mogelijkheden zoeken dus misschien dat het volgend jaar wel gaat lukken.

    Omdat iedereen zijn eigen wensen heeft voor een pietenpak maak ik nu patronen naar wens en op maat.

    Voor 27,50 incl. Btw, excl. 3,50 verzendkosten krijg je van mij een kant en klaar op maat gemaakt patroon.

    De patroondelen zitten overzichtelijk in een mapje, op de patroondelen staat duidelijke uitleg en de juiste naden zijn al aangetekend.

    Je kunt er dus zo mee aan de slag. Op de stof leggen en knippen maar!

    Voor meer informatie kun je een mail sturen naar info@annetsatelier.nl

    Ik zal dan uitgebreide informatie toesturen.

    Hopelijk heb ik jullie hiermee voldoende geinformeerd.

    Groetjes Annet