waar is juanito sintshopje gebleven?

• Edwin Gerritsen

Wie kan mij vertellen of juanito sintshopje nog bestaat????????Wij hebben in juni een bestelling gedaan en betaald en nooit meer wat van gehoord.Wij proberen al maanden contact te zoeken via mailing en telefoon maar krijgen op geen enkele wijze gehoor.En zijn nu bang dat wij naar onze spullen kunnen fluiten.Wie kan ons helpen?

SinterklaasjeAmsterdam

• anoniem

Beste Edwin,

Ik ken het probleem; ik stelde voor de zomer een vraag per e-mail en heb hier, na herhaaldelijk verzoek, geen reactie op mogen ontvangen. Vreemd, want hetgeen ze aanbieden is erg leuk?!

Afhankelijk van de grootte van je order zou ik je willen adviseren al dan niet aangifte te doen van oplichting. Voor € 20,- is dat natuurlijk niet de moeite, maar vanaf € 75,- zou ik het serieus overwegen. Goed dat je je vraag stelt op dit prikbord; wanneer er meer gedupeerden zijn kan er wellicht collectief aangifte worden gedaan - dat is vaak beter dan een enkeling die benadeeld is…

Het lastige is dat Juanito’s Sintershopje niet ingeschreven is bij de Kamer van Koophandel, maargoed… aangifte doen kan sowieso en oplichting = oplichting, hoe dan ook. Bewaar in ieder geval alle correspondentie (mails, betalingsbewijzen, etc., etc.) zorgvuldig!

Succes!

• Pietje weet veel

Zo zeg dirct maar roepen dat het een oplichter is.

Dat vind ik nog wel wat, kan dat ook bewezen worden.

Denk het niet!

Het shopje bestaat nog wel degelijk.

Misschien is het wel zoo druk dat het uit de hand is gelopen.

Gewoon rustig blijven.

• Rick

Dit zijn dingen die ik nog nooit eerder van Juanito heb gehoord. Daarbij, om iemand van oplichting te betichten, anoniem personage, gaat wel erg ver…

@Edwin, wat is je mailadres? Dan vraag ik Juanito wel contact met je op te nemen….

• Sint

Als je hem gewoon even belt, komt het allemaal in orde. Bart heeft inderdaad problemen met zijn internetverbinding en is inderdaad iets te druk geweest door het enorme succes van zijn boeken e.d. Wij hebben hem onlangs gesproken, inderdaad ook nadat we hem moesten bellen omdat er op mail geen respons kwam.

• Edwin

Beste Rick.

Ons email adres is info@SinterklaasjeAmsterdam.nl.

Dank je wel ik ga er nog steeds vanuit dat het zoals het hoort in een Sinterklaasverhaal het uiteindelijk helemaal goed komt.

• Bart

Ik heb ondertussen Dhr. Gerritsen een

mail gestuurd, zijn bestelling stond al

klaar voor verzending, maar helaas zijn

gegevens kwijt.

Verder vind ik, dat er al zeer snel conclussies

worden getrokken, alhier. Ik vraag nooit geen

aanbetaling, men hoeft pas te betalen als de

bestelling verzendklaar staat. Dhr. Gerritsen

had al wel de betaling gedaan op zijn eigen

verzoek.

Door de enorme drukte is het gewoon niet

mogelijk om aan alle bestellingen te voldoen,

maar bestellingen die al aangenomen zijn,

worden gewoon netjes verzonden.

Vrees nu alleen, dat men mij gaat overspoelen

met telefoontjes, nu mijn privénummer in een

vorig bericht staat. Vanaf 1 okt. neem ik verder

geen bestellingen meer aan, heb nog genoeg

te doen.

Hoop, dat ik hiermee even wat heb recht gezet…

Groet Bart en Juanito (Sintershopje)

• Edwin Gerritsen

Lieve Mensen.Eind goed ! Al goed! Ik heb Sintershopje gevonden en alles is O.K.Dank jullie wel voor de reactie en ik hoop dat jullie Bart in alle rust verder zijn werk kan laten doen .zodat hij nog jaren mooie spullen voor de Sinterklazen van Nederland kan maken.Met Spaanse groet en voor iedereen een fijne Sinterklaastijd.