idee aankomst sint

• as

Wie heeft er een leuk idee voor de aankomst van sint op een basisschool. Zou leuk zijn als het iets met een verbouwing te maken heeft.

Wie o wie kan mij helpen.

• ka

zet een bouwkeet op het schoolplein.

kinderen zitten te wachten tot hij eraan komt.

stapt hij met zwarte pieten uit de bouwkeet!!

• as

Ik heb een bericht geplaatst met de vraag omtrent een idee voor de aankomst van sint op een basisschool en het idee van een bouwkeet is erg leuk. Mijn vraag is weet iemand nog een leuk verhaal eromheen naar de kinderen toe. Of een paar pieten laten meehelpen met de verbouwing o.i.d.

Wie heeft een leuk idee?

• me

gelezen op paboforum.nl

Even overleggen met de bouwvakkers, die vinden het vast leuk om mee te werken.

's Ochtends liggen er ineens bouwspullen in de klas. Gereedschappen e.d. in de bouwhoek.

Een bouwvakker komt vragen of iemand weet wie dat muurtje gemetseld heeft. Gisteren waren ze te moe om er nog aan te beginnen, maar toen ze vanochtend kwamen stond het er ineens al etc….

Tijdens de aankomst Pieten met vingers in het verband - op de duim geslagen. Een Piet die per ongeluk zichzelf ingemetseld / ingetimmerd heeft.

• Frank Hoekjan

Laat een grote kraan plaatsen achter je school en laat sint en piet in een bakje aan de kraan op het schoolplein zakken

groeten frank