zwarte piet

• yorben

(:P)beste mede zwarte pieten (:P)

ik heb een vraagje. ik ga voor het eerst dit jaar meedoen aan een intocht maar weet niet goed wat de kleine kindjes allemaal zouden vragen. dus vroeg ik mij af of iemand een paar veelgestelde vragen weet dat ze vragen aan een zwarte piet:D

• regel piet

zorg ieder geval dat je het sinterklaas journaal op tv bijhoud daar kijken de kids na en daar gaan ze over praten.

als kids dure of onmogelijke kados aan je vragen geef dan een ontwijkend antwoord

kleine kinderen willen graag met zwarte piet knuffelen kijk uit voor je smink

en ze vragen natuurlijk erg veel over de sint..bv hoe oud is de sint…wij antwoorden altijd oh al heel oud we zijn de tel kwijt

vragen over spanje kan je ook krijgen….

probeer wel altijd een antwooord te geven ook al is het een ontwijkend andwoord maar ga niet liegen of verzinsel ophangen hebben kids snel door.

en blijf vooral spontaan en vrolijk

heel veel succes

• happycompanie@live.nl

Happy piet

wat ze nog wel vragen, of doen, is ze geven je een tekening, bewaar deze wel, wij hebben daar een doos voor die we mee dragen, maar als die er niet is, doe deze dan in je zak, en zeg dat je deze aan sinterklaas zal geven.

dan of ze hun schoen mogen zetten, ja natuurlijk , dat mag zeker, maar de vraag of ze een groot kado mogen, en ze zullen daarbij de wens uit spreken wat ze willen hebben, daar moet je een leuk verhaal omheen breien , en zeggen dat sinterklaas zijn best zal doen, die wens te doen uitkomen, en natuurlijk zullen ze om pepernoten vragen,

en verder gewoon leuk en vrolijk mee doen, want ook voor jouw is het feest, en niet piekeren over wat ze allemaal gaan vragen, die kinderen zien die dag toch veel te veel om zich heen, neem ze gewoon lekker mee in de feeststemming die er heerst

ik knoop dit jaar als zwarte piet ballonfiguren voor de kinderen, is voor ieder kind al leuk om te krijgen, naast die vele pepernoten

Happy piet