Thema Sinterklaasjournaal 2007 ?

• Viola

Dank je wel Jet voor het draaiboek! Super dat we allemaal zo actief meedenken en helpen.

Wie heeft voor mij het pietendiploma digitaal. In het draaiboek heb ik namelijk gemerkt dat het pietendiploma een rode draad is tijdens het verhaal.

Wie o wie kan mij helpen?????

Groetjes, Viola

• José

Oh, wil iemand het PLEASE ook naar mij doorsturen!

Heb heel internet al afgezocht naar het draaiboek maar kan het nergens vinden. Helaas waren wij ook te laat met aanvragen maar het maakt het volgen van het verhaal zo moeilijk.

Echt een slecht idee om het draaiboek niet beschikbaar te stellen voor alle scholen. Het is zo leuk om het te kunnen volgen met de kleuters!

Alvast heeeeeeeeel erg bedankt voor diegene die het mij wil doorsturen!

Groeten José

nick24c@hotmail.com

• José

Hallo Viola,

ik zie dat we tegelijk een oproepje hebben gedaan. Mag ik zo vrij zijn jou te vragen naar een kopie van het draaiboek?

Je zou ons er heeeeel erg mee helpen. Hebben vanmiddag namelijk overleg over de Sintviering en het zou dus heel erg fijn zijn als ik het draaiboek mee zou kunnen nemen.

Ik schrijf dit berichtje nog even snel in de hoop dat je nog op deze site bent en het nog leest voor we vanmiddag vergaderen. Ik heb deze site zojuist ontdekt namelijk.

Als je dit leest en het door zou willen mailen, heeeeeeeeel erg graag!

Bedankt

Groetjes José

nick24c@hotmail.com

• Marleen Aben

ik zou ook heel graag het draaiboek ontvangen. Alvast bedanktmarie schreef:

• Marleen Aben

Wij waren ook te laat en ik heb deze pagina nu pas ontdekt. Om ook op de reacties van de kinderen in te kunnen spelen zou ik graag het draai boek ontvangen. Wie kan het mij toesturen.

• Marleen Aben

Ik heb het ook nog niet. Wie stuurt het mij nog ?

• Lia van der Voort

Vanmorgen met kleuters Sinterklaasjournaal besproken. Ze vinden het zo leuk, maar ik wil zo graag weten hoe ik moet inspelen op wat er gaat gebeuren. Kortom: wie heeft er in deze drukke weken nog even tijd om mij het draaiboek te mailen.Groet Liasabine schreef:

>

> hallo allemaal,

> ik heb het draaiboek in mijn bezit.

> ik heb het ondertussen al zo'n 60 keer doorgemaild

> maar als er nog iemand is die het nog niet heeft gekregen,

> dan mail ik het met alle liefde en plezier nog een keertje

> hoor..

> bienepien2@hotmail.com

• Janine

Marleen, ik probeer jou het draaiboek te sturen, maar je mailbox is vol.

• Jet

Hallo Janine,

Marleen heeft het al van mij, ze had op meerdere plaatsten een berichtje gezet.

gr. Jet

• nadine van meenen

Hoi Jet

Ik ben nadine van Meenen en loop stage in een groep 1/2. Van mijn stage kreeg ik de opdracht informatie te zoeken over het sinterklaas journaal. De kinderen komen met vragen die ik niet kan beantwoorden. Nu zag ik dat u een draaiboek had van het sinterklaasjournaal zou u die naar mij willen mail?

Alvast bedankt nadine van meenen

Jet schreef:

>

> Hallo

> Wij hebben “de Doos” binnen. (de "Rode doos met Gele strik

> moet je zelf maken).

> Wat zit er in het pakketje: -Pietendiploma's. -een pooster,

> -en buttons.

> Ook zit er een draaiboekje bij.

> Als je het draaiboekje wilt hebben stuur me dan je e-mail

> adres,

> dan probeer ik je het toe te mailen (in 4 mails).