Thema Sinterklaasjournaal 2007 ?

• Renee

hoi Sonny,

Ik heb hetzelfde probleem. alleen ik heb echt nog maar heel weinig tijd. heb je ondertussen het draaiboek of thema doorgekregen van Jet? zo ja, zou je het door willen sturen of het thema kunnen vertellen? alvast bedankt!

reneeonderstal@kbszandberg.nl

groetjes renee.

• klaartje

Hallo Jet,

Wij hebben het pakket ook aangevraagd maar nog niets ontvangen en het is hoog tijd dat we aan de voorbereiding beginnen.

Je zult het wel heel druk krijgen maar zou je het a.u.b. ook naar mij willen sturen?

Of iemand anders die het al van Jet heeft ontvangen?

Heel erg bedankt.

klaartje64@hotmail.com

• freek

Hoi Jet,

Wij hebben twee kinderen met HDHD en bij hen moet alles van te voren goed geregeld worden anders wordt het net als vorig jaar een complete chaos. Zou je ons ook het draaiboek kunnen sturen, we zouden er heel blij mee zijn.

Alvast bedankt

Freek

• Denise Geers

Hallo Jet,

Ook wij waren als school helaas te laat met bestellen, graag ontvangen wij het draaiboek van jou.

alvast bedankt en succes met de voorbereidingen!

Denise Geers

denise.geers@obswaterland.nl

• Nicole

Kan iemand mij een tipje van de sluier lichten over het verhaal van het sinterklaasjournaal.

Volgens de site geven ze 10 november pas een tip als je het sinterklaasjournaal wilt volgen. Dit vindt ik een beetje laat.

MvG

Nicole

• Nienke Herrewijnen

Beste Jet

Ik zie dat je het draaiboekje voor Sint zou willen opsturen.

Daarom wil ik je vargen het ook naar mij op te sturen, zodat ik het op mijn school kan verspreiden.

Je zou me erg blij mee maken,

dus alvast bedankt,

Nienke Herrewijnen

Den Haag.

• monique

Dag Jet,

Ook wij geven het na diverse telefoontjes richting schooltv op, om het draaiboek via de officiele weg te krijgen. Mocht je nog de mogelijkheid hebben, dan zouden we erg graag het draaiboek ontvangen.

alvast hartelijk dank!!

groet,

Monique

• monique

Jet,

Het is natuurlijk wel handig om mijn emailadres te vermelden!

mojo17@live.nl

groet

Monique

• Jet

Monique

ik kan je e-mail adres niet achterhalen

zet dat er even bij aub.

gr. Jet

• Sandra

Hallo,

Wij waren als school ook te laat met bestellen en na mailen van de publieke omroep krijgen wij geen antwoord. Ook wij zouden graag het draaiboek willen ontvangen. Zou je mij dit willen mailen. (s.plantenga@casema.nl).

Alvast heeeeel hartelijk bedankt.