Thema St.Journaal 2008

• Jet

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat het thema van het NPS-Sinterklaasjournaal 2008 zal zijn?

En op welke site ik daar meer informatie over kan vinden?

Alvast hartelijk dank hiervoor.

• erna

hallo jet,

hoest alweer op speurtocht naar het thema van de nps.

tja me too, ik heb op de site van de nps gezien dat de scholen eind september iedere school meer informatie over de inhoud en bestelwijze van het sintpakket ontvangt.

beetje eigenwijs ben ik ook wel want op 16 september gaat het allemaal weer van start, dus was ook nog even verder aan het zoeken.

groetjes en succes met de voorbereidingen erna

• Romy

Ja , ik ben ook erg benieuwd wanneer het aanvangt?Jet schreef:

>

>

• Jet

Op het deze link is het pakket te bestellen:

http://www.schoolpost.nl/teleac-po/index.php?page=order#sinterklaasjournaal

• Gonnie

De sintpakketten van het SInterklaasjounaal zijn uitverkocht! Is er iemand die mij het toch per mail kan sturen? Zou geweldig zijn!

groetjes Gonnie

• Jet

Wat triest.

Op de site stond wel dat je voor de herfstvakantie moest reageren, dat de kans bestond dat het snel uitverkocht kon zijn.

Wij hebben het wel kunnen bestellen, maar hebben nog niets binnen.

Ik kan daarom ook niet zeggen of ik je kan helpen, (omdat ik niet weet hoe het eruit ziet).

Als ik meer weet laat ik wel iets horen.

Groetjes, Jet.

• sinterklaasjournaal

Het Sintpakket was tijdelijk uitverkocht, maar nu gewoon weer te bestellen! Mits het maar gebeurt vóór 26 oktober aanstaande. Want dan is tijdige levering helaas onmogelijk.

vriendelijke groet,

HET SINTERKLAASJOURNAAL (NPS)

• Jet

SNEL bestellen allemaal, je hebt nog 1 dag.

• Sheila

Dat zul je net zien; ben ik weer eens te laat (en dan maar 1 dag!!!).

Als het mogelijk is, zou iemand de papieren na ontvangst aan me willen mailen? Ik én de kids van school zouden je heeeeeel dankbaar zijn.

• Priscilla Preyers

Te laat voor de tweede aanvraag! Hebben net zoals vele anderen al voor de hersftvakantie een aanvraag gedaan maar niets ontvangen! Kan iemand mij vertellen wat het thema is? Dan verzinnen we zelf wel iets. Mocht er iemand zo vrij zijn om het lespakket door te mailen, misschien kunnen we dan de kosten delen.

Groetjes Priscilla