Net als vele anderen ben ik op zoek naar het thema van 2008. Wie kan onze school helpen?? alvast bedankt!!!!!!
Groeten
Caroline
Beste
Mijn kinderen uit mijn klas kijken ook graag naar het journaal van de Sint, ondanks het feit dat ze in België wonen.
Nu ben ik via wat zoekwerk te weten gekomen dat jullie een handleiding hierover kunt bestellen, maar helaas ben ik te laat en weet ik echter niet of scholen uit België hier aan mee kunnen doen.
Is het mogelijk of er iemand van jullie toch wat info hierover kan doorsturen.
Dank u jamina
Een korte samenvatting:
De 1e uitzending is op 12 nov.
In het pakket zit een aftelkalender ( een poster waarop elke dag een vakje mag worden ingekleurd.
Het Thema is :RODE SINTERKLAASBALONNEN.
Op 17 nov.: hangen er op verschillende (gekke) plaatsen RODE SINTERKLAASBALLONNEN aan een touwtje door de school, (ook leuk om thuis te doen).
18 nov.: Laat de kinderen bij een (zelfgemaakte) openhaard hun schoen zetten met daarin de rode ballonnen, maak ook prachtige verlanglijstjes samen met de kinderen en leg die dan ook bij de schoen.
Vanaf 19 nov.: Gaan we liedjes zingen: -Hoor de wind waait -Zwarte piet ging uit fietsen -Kapoentje en Bonne bonne bonne -O, kom maar eens kijken.
ook gaan we rijmen.
Op 20 nov.: Zitten er een traktatie in de schoenen en een brief van de ballonnenpiet.
Vanaf 24 nov.: Gaan we oefenen voor een mini-musical met daarin de bovenstaande liedjes verwerkt. dit wordt op 5 dec. opgevoerd.
Op 25 nov. komt er een piet op bezoek, een Piet van het Nationaal Pietenkoor.
Op 2 dec. komen er een (delegatie) aantal pieten van het Nationaal Pietenkoor kijken naar de voorbereiding.
Succes.
Als je er niet uitkomt laat het even horen.
Groetjes, Jet.
Een korte samenvatting:
De 1e uitzending is op 12 nov.
In het pakket zit een aftelkalender ( een poster waarop elke dag een vakje mag worden ingekleurd.
Het Thema is :RODE SINTERKLAASBALONNEN.
Op 17 nov.: hangen er op verschillende (gekke) plaatsen RODE SINTERKLAASBALLONNEN aan een touwtje door de school, (ook leuk om thuis te doen).
18 nov.: Laat de kinderen bij een (zelfgemaakte) openhaard hun schoen zetten met daarin de rode ballonnen, maak ook prachtige verlanglijstjes samen met de kinderen en leg die dan ook bij de schoen.
Vanaf 19 nov.: Gaan we liedjes zingen: -Hoor de wind waait -Zwarte piet ging uit fietsen -Kapoentje en Bonne bonne bonne -O, kom maar eens kijken.
ook gaan we rijmen.
Op 20 nov.: Zitten er een traktatie in de schoenen en een brief van de ballonnenpiet.
Vanaf 24 nov.: Gaan we oefenen voor een mini-musical met daarin de bovenstaande liedjes verwerkt. dit wordt op 5 dec. opgevoerd.
Op 25 nov. komt er een piet op bezoek, een Piet van het Nationaal Pietenkoor.
Op 2 dec. komen er een (delegatie) aantal pieten van het Nationaal Pietenkoor kijken naar de voorbereiding.
Succes.
Als je er niet uitkomt laat het even horen.
Groetjes, Jet.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?