Wie is Sinterklaas 2006

• Eefke!!

Het is toch belachelijk dat er meer Sinterklazen op de televisie zijn??!!!

Er is er maar 1 de echte Sinterklaas. En de anderen zijn hulpSinterklazen die horen niet op de televisie thuis!! Ik was helemaal confuus toen ik een rare man zag met een baard en een muts.. een man die ik niet ken :S

• maaike

ik vind dat er met zoiets als sinterklaas zeer voorzichtigmoet worden omgesprongen.

dat doet nickelodeon dus duidelijk niet, zo breng je de kinderen in de war en verliezen ze bij nickelodeon het ‘'sinterklaas gevoel’'.

ik werk mee als zwarte piet bij ‘'het kasteel van sinterklaas’' in helmond.

daar is uiterst voorzichtig gezocht naar de sinterklaas voor daar.

uiteraard niet bram van dder vlugt.

maar deze man laat je het sinterklaas gevoel wel beleven, hij IS het, als de kinderen hem zien denken ze niet van ‘'dat is hem niet’'.

hij leeft zich in in de rol, hij is de man die geboren is voor sinterklaas zijn.

zo iemand is bram ook, en DIE moet je het laten doen, een rustige, statige man, die gelooft in zijn vak. die gelooft dat hij sinterklaas is en die zijn rol mooi en geloofwaardig kan neerzetten.

met alle respect voor deze meneer de groot, want hij zal er uitendelijk niet de schuld aan hebben, maar ik vind het schande.

• Ron

Ik kan jullie allemaal verzekeren dat Sinterklaas het zelfde zal zijn als de afgelopen 19 jaar.

Wij wensen Bram succes en op naar een geslaagde intocht.

• mayflower

bij jetix is het de echte bram van der vlugt maar op nickelodeon is het een andere sint inderdaad

maar ga er maar vanuit dat bram van der vlugt gewoon de echte TV sint is hoor

• Rick

Ik kan je verzekeren dat dit oud nieuws is. Ik kan je ook verzekeren dat Bram al sinds 1986 Sint is, dus zoals de afgelopen 20 jaar. Dit jaar is zijn 21e jaar dus.

• roy

hey mensen!

Bram speelt dit jaar voor het laatst de intochten van de Sint!… afgelopen jaar (vorig jaar dus) kwam er alhet bericht dat hij zou stoppen, maar dit jaar maakt hij toch nog af!…

zijn bijdrage aan verschillende tv progs. zijn we minder geworden

helaas, onze enige echte brammetje stopt er dus mee. na 20 jaar!…

hope dat de neiuwe sint ook zo leuk is, het kan bijna niet!… mjamayflower schreef:

• Ron

Hallo,

Mijn kinderen van 6 en 8 zien in ieder geval dat de Jetix en Nickolodeon sinten NEPPERS zijn (en ze geloven echt nog heilig in de Sint)

Dus laat die gasten toch stoppen met het verknoeien en ongeloofwaardig maken van de Sint. Dat doen anderen wel voor ons(…)

Gun die kinderen hun plezier en neem dan in vredesnaam een Bram van der Vlugt imitator (die zijn er heus wel) Voor ons is en blijft Bram de enige echte

• Rick

Mag ik je even uit die waan halen? Bram is namelijk vanaf aflevering 1 al gewoon te zien op Jetix bij De Club van Sinterklaas.

• Rick

Hou daar nou eens mee op. Bram zegt zelfs tegen de mensen om hem heen dat hij dat besluit nu nog niet gaat nemen en dus ook nog niet genomen is. Hij beslist dat in de eerste maanden van volgende jaar…

• Nicolay van kempen

Al zou Bram moeten stoppen , dan zal er toch een opvolger moeten komen , alleen hoop ik niet dat dan die van Nickelodeon wordt.