mensen, mensen!
Kunnen we alsjeblieft even opzoek gaan (graag met linken er bij) naar recente, accurate berichtgevingen over Bram van der vlugt????? Ik zelf en ik denk met jullie allemaal dat wij uit de generatie zijn dat SinteBram (koosnaampje :p) in de huid van de goedheiligman is gekropen, Dus ja voor ons is HIJ de enige echte, en zal het als hij zou stoppen nooit meer hetzelfde zijn voor ons.
Ik vind het prima dat andere zenders ook sintprogramma's doen met andere sinten maar hou het dan wel een beetje in evenwicht met de publieke omroep!!! En laat de acteurs die proberen Bram te evenaren (lukt ze absoluut niet) eens goed naar het acteervermogen van Bram kijken en laat ze daar op studeren. Die jonge gasten die denken dat zij het wel kunnen zijn hebben nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel te leren, en dan nog verdienen ze het niet om in de schaduw te staan van Bram.
Ik zelf (ben nu 27) vind het af en toe best leuk om het sinterklaasjournaal met dieuwertje (hoe schrijf je in Sints naam haar naam) Blok te kijken en dan zie je ook echt SinteBram.