Wie is Sinterklaas 2006

• Marijke

mensen, mensen!

Kunnen we alsjeblieft even opzoek gaan (graag met linken er bij) naar recente, accurate berichtgevingen over Bram van der vlugt????? Ik zelf en ik denk met jullie allemaal dat wij uit de generatie zijn dat SinteBram (koosnaampje :p) in de huid van de goedheiligman is gekropen, Dus ja voor ons is HIJ de enige echte, en zal het als hij zou stoppen nooit meer hetzelfde zijn voor ons.

Ik vind het prima dat andere zenders ook sintprogramma's doen met andere sinten maar hou het dan wel een beetje in evenwicht met de publieke omroep!!! En laat de acteurs die proberen Bram te evenaren (lukt ze absoluut niet) eens goed naar het acteervermogen van Bram kijken en laat ze daar op studeren. Die jonge gasten die denken dat zij het wel kunnen zijn hebben nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel te leren, en dan nog verdienen ze het niet om in de schaduw te staan van Bram.

Ik zelf (ben nu 27) vind het af en toe best leuk om het sinterklaasjournaal met dieuwertje (hoe schrijf je in Sints naam haar naam) Blok te kijken en dan zie je ook echt SinteBram.

• marc

zit te kijken naar de film en kan die stem, ken die ogen, maar wie is het nou? mn hersens kraken ik kom er niet op.

Die pieten vind ik niet, te modern. Waar zijn ze die bekende pieten?

• marc

ja in de herhalingen van 2005!

• Anneke

Nu is er bij zappelin, dus nederland 3, ook een sinterklaasprogramma op.. En aangezien ik net als bij het programma van nickelodeon ook hier een andere, op zich wel goede denk ik, sinterklaas zie dan de enige echte, was ik een beetje ongerust of sinterklaas sinterklaas wel zou zijn.

Maar, de vraag telkens, wie is sinterklaas…nog een vraagje, wie zijn de pieten? Ik zie zoveel bekende gezichten, maar op naam komen doe ik niet.

In ieder geval bij nederland 3, dat meisje dat terra speelde in gtst, en de kok is die presentator van de eo dacht ik… maar verder…? Vooral die pieten van jetix ben ik erg benieuwd naar, wie kan me helpen?

• marc

zit ook te denken. Krijg het idee dat het michiel romeijn is

• Marije, Senta en Edward

Wij vroegen ons af of iemand weet wie de nieuwe echte sinterklaas is, iemand??

• Hans

Ik krijg nu bijna de neiging om te gaan schelden….

Lees het nou eens door!

ER

IS

GEEN

NIEUWE

'ECHTE'

SINTERKLAAS!!!!

• marc

Fred van der hilst is de nieuwe sint, volgens mij in parttime met bram

• Fokke

Blij dat er nog mensen zijn die luisteren voordat ze gaan schreeuwen. Fred van der Hilst is inderdaad de sinterklaas in de sinterklaasfilm pakjesboot 13.

goed gedaan marc

• Rick

Fred is EEN Sint, niet DE Sint.