Ja man, echt vet cool.
ik ben best raar ik ben 12 en geloof nog in sinterklaaS:D
OK dit is dan een bericht uit 2006, maar vandaag komt Brammetje de IJssel weer afgevaren. Om aan te leggen in Kampen! En wat lees ik wat de dame zegt die deze opmerking plaatste: Voor kinderen is dat heel verwarrend. Ik zou zeggen maak dan je kinderen ook niets wijs en zeg gewoon tegen je kind dat het gehele sinterklaas-gebeuren één groot commerciël circus is ! En dat elke sinterklaas die in de stad rondhuppelt een volksverlakker is.
Ik heb net gelezen dat hij 60 is hij is van 1947
dus is hij 60 nou ja dan snap ik ook wel waarom hij stopt
hoe oud is bram vd vlugt dan? dat vraag ik mij wel eens af
en die man die pakjes boot 13 dee vind ik maar een stomme kerel ik denk dat heel veel kindjes hem eng vinden en daardoor hun sinterklaas gevoel kwijt raken
Inderdaad was Brammie ( zoals je hem noemt ) maar net zo onsterfelijk als Sinterklaas ook! Heb dus het bericht ook aangepast naar :
Wie is Sinterklaas 2007: Bram van der Vlugt!
Yvootje schreef:
>
> Brammie is geboren op 28 mei 1934! Hij is dus al 73! Damn! Ik
> wil ook geen andere Sinterklaas. Bram is gewoon the real
> thing! Maar ja, als je zo naar z'n leeftijd kijkt… Kan
> nooit lang meer duren voordat er ‘n andere komt… :’(
Las dat bericht ook al op TT pagina 316. Zoveel mensen, zoveel wensen. Vond het heerlijk de meeste berichten hier te lezen! Mensen die net als ik al wat ouder zijn (36) en nog helemaal in Sinterklaas. Helemaal leuk toch!
Allemaal nog een fijne Sinterklaas tijd, en hoop dat Bram er volgend jaar gewoon weer bij is, en anders heb ik zijn “laatste” intocht op DVD. Maar hoop dat het nog even door gaat, maar dat ligt natuurlijk aan meerdere factoren. Maar hopen mag altijd, toch!
Maar stel… hij stopt. Wie zou jij dan graag zien als de nieuwe TV Sint?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?