Wie is Sinterklaas 2006

• Brenda

Inderdaad…in die film is het toevallig die neppert, maar de enige echte, dus ook die op jetix is bram !!!

Ik heb net samen met mijn kinderen die stomme film zitten kijken en ik vond het echt schandalig slecht!

Het is dat mijn zoon van 6 het graag af wilde zien, aar ik wilde het het liefste afzetten.

Ik ben zelf al 20 jaar zwarte piet en volg altijd alles wat met sinterklaas te maken heb en de laatste jaren begint het echt een zooitje te worden op tv.

Vroeger was alles op elkaar afgestemd en nu zie je overal verschillende sinterklazen en de verhalen liggen zo ver uit elkaar dat er wel erg veel gebeurt in een korte tijd in de beleving van een kind.

Dit maakt het ongeloofwaardig!

• Fokke

Helemaal mee eens!!!!!

• bert van gelder

Kennen jullie Fred Lunenberg uit Zoetermeer ?

Al zo'n vijftien jaar geleden was hij stand-in en stunt-in voor Bram van der Vlugt, die toen nog enige moeite had met paardrijden.

Van alle Sinten die ik ken (en dat zijn er heel wat) zou hij de geschiktste zijn om ooit Van der Vlugt op te volgen.

Het beroerde is dat de televisiejongens en -meisjes natuurlijk uiteindelijk een of andere acteur gaan inhuren voor deze lucratieve schnabbel, als Van der Vlugt er mee ophoudt. Het gezichtsveld van Hilversum beperkt zich immers altijd tot de zittende televisie-medewerkers, dus de kans dat een buitenstaander -al is hij nog zo goed - ooit Van der Vlugt zal opvolgen, lijkt mij helaas nihil !

Maar Fred Lunenberg krijgt mijn stem !

• Anneke

Okee, de sinterklaas is nu denk ik voor iedereen wel duidelijk… , maar nog suggesties over de pieten bij yetix?

• Brenda

Sinterklaas is Bram van der Vlugt (o.a. medisch centrum west)

Testpiet is Beryl van Praag (o.a. wannahaves)

Coole piet is Harold Verwoert (meest bekend van garito, belspel op sbs en net 5)

Hoge hoogte piet is Tim de Zwart (o.a de film rent-a-friend)

Kleurpiet is Martijn oversteegen (o.a sl8n8)

Hulppiet is Titus Boonstra ( bekend van theater)

Profpiet is Piet van der Pas (bekend van theater en studentenfilms acrafobia en nightshot)

Muziekpiet is Wim Schlüter (cabaret)

• Sudesh

Die neppe Sinterklaas, die van Nickelodeon, dat is Genio de Groot.

En waar kennen we die van?

Juist, dat is de vader van Mees uit Het Zakmes!

• Brenda

Joepie !!!

En nu maar hopen dat hij er verder niks mee doet en lekker het sinterklaasfeest op nickelodeon blijft verkrachten en het dus daarbij laat.

Wat een rampzalig slecht sinterklaasvertoning!

• rich

Het enigste dat nickolodeon heeft gedaan om de sint een beetje overeen te komen met de echt sint van tv is door de nick. sint dezelfde kleren te geven.

haha na wat googele kwam ik erachter dat sinterklaas al 18 okt in ons land was:

http://www.youtube.com/watch?v=6_jsVUB2mh8

http://idhd.nl/Blogoktober2006.html

Via deze link kun je een close up kijken van de sint die 18 okt is gemaakt: de volgende tekst stond erbij…

“Ondertussen weer achter mijn eigen bureau, de domeinnaam geclaimd en vervolgens ruw verstoord door een helikopter die op een meter of 20 afstand langs het raam vloog. Dat was even schrikken en bij nadere inspectie bleek het om een opname van de aankomst van Sinterklaas te gaan. Lekker vroeg dit jaar, de sint en een beetje warm in die mijter lijkt me”

SINT IS BACK!!!

• Ingrid

Is er iemand die het ook zo jammer vind dat de wegwijspiet er niet meer is?

• beppie69

Ja, IK!

Ook al wist ik zijn naam niet (Piet Römer :-S, moest het dus niet zijn).

Maar dit vond ik wel weer leuk van de Club van Sinterklaas bij Jetix, want die hebben dat ook in hun programma opgenomen (wegwijs was de weg steeds kwijt). Dus sluit toch wel een beetje op het “echte” sinterklaasgebeuren aan.

Allemaal veel plezier tijdens de intocht !!!!